• Therese6699

Tilles tråd

Det här är Tilles nya tråd. Eftersom dom valde att plocka bort den andra så hoppas jag att vi kan fortsätta här.

Tille har en ovanliga sjukdom som heter Epidermolysis Bullosa och han har dessvärre en dödlig variant "Herlitz". Tråden är till för dom som känner att dom vill ställa frågor om sjukdomen och som bara vill stötta oss med några värmande ord. Det betyder mer än vad ni tror.

Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:57:42:
    Tille has a rare illness that is called Epidermolysis Bullosa Herlitz lethal. This thread is for those how wants to write som caring message or want to ask something about his disease. Your words mean a lot for us. If you want to say some words to us or Tille. Please write here or write ut att till6699@yahoo.se.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:58:43:
    Mmm have to correct the mailadress.. tille6699@yahoo.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-12 16:09:48:
    Då insamlingar och länkar till insamlingar inte är tillåtna i forumet undanber vi oss från att ni nämner sådant i denna tråd. I gästböcker är detta okey, men inte i tråden. Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-16 08:44:24:
    Nu har vår lillprins stilla somnat in. En kämpe som få med ögon så blå. Saknad av många.
    Kramar
    Mamma

• Svar på tråden Tilles tråd
  • kerann42

hej familjen

har läst om er och känner verkligen med er, jag hoppas att ni har det så bra som det går och att lillleman inte har för ont, hoppas också att ni får en trevlig kväll med födelsdagskalas och allt vad det innebär.
    finns inte en minut jag inte tänker på er, tycker ni är beundransvärda som orka med allt
    var nu rädda om varandra och ha en fin helg

• ninaa 65

Hej lilla Tille med familj.
    Hoppas att du har det gott på ditt lilla fårskinn där du sover sött.
    Jag sitter här therese och tårarna rinner när jag läser i din dagbok hur gärna du vill hålla om din lilla prins. Jag har inga ord kvar att ta till, det känns bara så fruktansvärt orättvist vad ni måste gå igenom. Sköt om er och pussa fjäderlätt vår allas lilla hjälte.

Jag har en liten dikt till er, inte min styrka att dikta men jag kände bara att jag vill lägga in den.

Dagen då Tille lille föddes föll något från himlen,
    nej det var inte regn som föll utan det var himlens alla
    stjärnor som grät för de hade förlorat sin allra vackraste stjärna.

Stjärnorna vet nu att snart kommer deras allra
    vackraste stjärna tillbaka.
    Eran älskade Tille lille kommer då att lysa
    som starkast och vackrast för er.
  • Känslosam 66

Fin dikt tigerlilly79 !

Den gick in i hjärtat direkt
    dessutom så stämmer din in så fint

• trippel

.....^?...
    ..../........
    ...(....)?...
    ...,~?~,?...
    ...|.....|?...
    ...|.....|?...
    ...|.....|......
    ...|___|.....
    ..(____)..
    .(_____).
    Tänder ett godnattljus i kväll igen,
    ska snart natta min små...sovgott.
    Kram

• Kinisen

Mhe...Varför tog dom bort den andra tråden??? Grrrr Skrikandes

• linduspindus

Hoppas dagen har varit lugn och skön och att ni får en fin kväll tillsammans!
    Jag och min familj tänker på er!
    kramar i massor

• emlet

Skickar en godnattkram till hela familjen och även en liten vindpust på Tilles panna.

• Amazona

Go natt till Tilles familj, må ni drömma sött allesammans! Hopps kalaset var till belåtenhet hos ettåringen!!!!

• Amazona

Menar 9- åringen såklart!!! Fyller han tio nu eller nio?

• ängeln

Hittar inte riktigt orden, men jag tänker mycket på er. Hoppas kvällen och natten blir så bra den kan. Hoppas inte Tille har för ont. Tille har helt underbara ögon. Kramar till er.

Svar på tråden Tilles tråd