• Therese6699

Tilles tråd

Det här är Tilles nya tråd. Eftersom dom valde att plocka bort den andra så hoppas jag att vi kan fortsätta här.

Tille har en ovanliga sjukdom som heter Epidermolysis Bullosa och han har dessvärre en dödlig variant "Herlitz". Tråden är till för dom som känner att dom vill ställa frågor om sjukdomen och som bara vill stötta oss med några värmande ord. Det betyder mer än vad ni tror.

Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:57:42:
    Tille has a rare illness that is called Epidermolysis Bullosa Herlitz lethal. This thread is for those how wants to write som caring message or want to ask something about his disease. Your words mean a lot for us. If you want to say some words to us or Tille. Please write here or write ut att till6699@yahoo.se.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:58:43:
    Mmm have to correct the mailadress.. tille6699@yahoo.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-12 16:09:48:
    Då insamlingar och länkar till insamlingar inte är tillåtna i forumet undanber vi oss från att ni nämner sådant i denna tråd. I gästböcker är detta okey, men inte i tråden. Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-16 08:44:24:
    Nu har vår lillprins stilla somnat in. En kämpe som få med ögon så blå. Saknad av många.
    Kramar
    Mamma

• Svar på tråden Tilles tråd
  • Annica71

Godnatt Tille.

Må du få sova så lugnt och gott.

*kram*

Annica med Tiffany 2005-07-10
  • EMO 979

Godnatt Tille-vännen och familjen.Hoppas natten blir lugn. Kul att Liams kalas blev lyckat ...lät mysigt med utesvängen och bollkriget som även lillgubben ville titta på...ett till fint och glatt minne att plocka fram i svåra stunder.

()
    []
    []
    []
    []

• Heli77

God natt, lille vackra Tille, och sov så sött!
    Tänker på dig som alltid.

*Snus, snus i pannan*

• Pip73

Natti Natti Tille Lille!!

~*~ Man är inte äldre än man känner sig ~*~
  • Norrlandskatti

Beundrar er verkligen, att ni klarar av att tänka rationellt och handla så osjälviskt. Hoppas att jag skulle handla på samma sätt och inte tänka på mitt eget bästa och plåga mitt barn. Tur för Tille att han fick er till föräldrar. Kram till er alla...

• Eva K

Det är med blandade känslor man läser allt detta. En oerhörd sorg med Tille, så tung att man faktiskt inte riktigt orkar sätta sig in i det till fullo. Samtidigt blir man ju så himla fascinerad över vilken godhet och omtanke det finns i vår värld. Tänk att det är människor som skänker så varma tankar varje minut! Vilken insats av Tille och er! Att ena människor på detta sätt! Det är verkligen få förunnat! Ni är i alla fall enastående hela familjen. Jag vet vilka ni är, vi hejar på varandra på stan och så. Jag visste inte ens att ni hade en sjuk liten Tille förrän jag såg det i kvällstidningen! Vilken chock jag fick! Sen har jag följt er dagbok och detta forum. Man får sig onekligen en tankeställare kring mycket här i livet och tänker på de sanna orden "den friske har många önskningar, den sjuke bara en". Det är inte så mycket som är viktigt här i livet egentligen, förutom att ha bra relationer med vänner och familj och att man är frisk. Nu ligger mina två barn i sängen och pladdrar och vi ska strax läsa lite innan de ska somna. Det är lyx och en gåva och verkligen inget man ska ta som en självklarhet. Varje dag är en gåva och det glömmer man lätt bort. Var rädda om varandra! Jag tänker på Tille, men lika mycket på Liam! Han behöver också en bamsekram från hela detta forum! God natt alla!

• Killarna Larsson

Tänker på er igen.. flera gånger om dagen...!
    Han är såååå fin eran Tilleman..
    Tårarna rinner o rinner...
    Kramar till er o go natt!
    //Sussie med familj!

• flingflong

Natti natti Tille med familj! Hoppas ni får en lugn och skön natt.

Sussa sött och dröma fina drömmar.

Många kramar till er ifrån oss här hemma

Svar på tråden Tilles tråd