• Therese6699

Tilles tråd

Det här är Tilles nya tråd. Eftersom dom valde att plocka bort den andra så hoppas jag att vi kan fortsätta här.

Tille har en ovanliga sjukdom som heter Epidermolysis Bullosa och han har dessvärre en dödlig variant "Herlitz". Tråden är till för dom som känner att dom vill ställa frågor om sjukdomen och som bara vill stötta oss med några värmande ord. Det betyder mer än vad ni tror.

Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:57:42:
    Tille has a rare illness that is called Epidermolysis Bullosa Herlitz lethal. This thread is for those how wants to write som caring message or want to ask something about his disease. Your words mean a lot for us. If you want to say some words to us or Tille. Please write here or write ut att till6699@yahoo.se.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:58:43:
    Mmm have to correct the mailadress.. tille6699@yahoo.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-12 16:09:48:
    Då insamlingar och länkar till insamlingar inte är tillåtna i forumet undanber vi oss från att ni nämner sådant i denna tråd. I gästböcker är detta okey, men inte i tråden. Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-16 08:44:24:
    Nu har vår lillprins stilla somnat in. En kämpe som få med ögon så blå. Saknad av många.
    Kramar
    Mamma

• Svar på tråden Tilles tråd
  • AmBeZa

God natt och sov så gott lille Tille
                       Vad härligt att du orkade med kalaset!

Många god natt-kramar från Louise m familj
    Ett ljus brinner för dig i mitt kryp-in Tille-lille
  • Cicci0305

Lille gubben, sov gott i natt med söta drömmar. Jag har tänt ett ljus i mitt krypin för dig. Där skall det brinna länge. Lätta smekningar på din panna och kramar till resten av familjen, Cicci

• Jissa

LillemanTösa, mina ögon är alldeles fulla av tårar, väldigt fint.

Lille Tille, trots att jag aldrig träffat dig har du för alltid lämnat ett spår i mitt hjärta. Jag kommer verkligen aldrig att glömma dig, lille söte underbart vackre vännen min. Sov nu sött vår lille skatt. Vi är många som tänker på dig.

Allt gott till er i familjen.

Kram från Jissa

• Pyris

Ljuset i Tilles ögon kommer från er Therese o Niklas. All den kärlek ni ger eran lilla tappra hjälte speglar sig i hans ögon.
    All den kloket ni har gett eran lille man finns i hans ögon.
    Ljuset från hans ögon kommer tindra uppe på himlen på kvällarna och aldrig kommer himlen vara så blå, som när Tille kommer dit upp.

Gonatt älskade lilla unge. Tappra lilla Tille. Ses vi imorgon?? Om inte, så gör det inget. Vi kommer ses förr eller senare ändå.
    Sov gott lilla Tille.

Gonatt hela familje.

Mängder med kramar och en lätt smekning på din kind Tille.

//Paula

• lisson

Sov gott Tille lille! Alla mina tankar finns hos dig och de dina.

• Tygbiten

Hej,
    har varit borta hela dagen,åkte kl 6 i morses och hann inte logga in då. Hann inte mer än innan för dörren innan jag startade datorn för att kolla läget. Ni har varit med mig i ullared under dagen. Har gått och tänkt på hur det går för er.

Nu ska jag prata med min familj innan det är dags att lägga sig.

Sov Gott Tille och familjen

Tina

• Gåsa

Lämnar en rad, fäller en tår. Önskar att jag kunde lätta er börda.

kramar!

• KäRinGa

tille tille
    du vackre lille kille
    somna sött i lugn och ro
    med kärlek hopp och tro

smekt av kärlekens ljuva vind
    så lätt över din mjuka kind
    ge dig av till guds bo
    med kärlek hopp och tro

tille tille
    du ljuva lilla kille
    somna lugnt och stilla
    även om tårar trilla

kärleken lyser i dina blå
    till alla, stora som små
    din kämaparglöd så stark
    får snart lämna mark

tille tille
    du vackra ljuva lille kille
    somna in så lugnt och skönt
    kämpa är ej mera lönt

ge dig av, du lilla vän
    till landet längesen
    där får du leva kvar
    och vi alla minns den tid som var

tille tille
    lilla lilla kille
    mina ord har nu trutit
    men i mitt hjärta du dig fast gjutit

//KäRinGa

sänder en varm kram till dom starka föräldrarna, och även syskonen.. känner ni min styrka jag skänker er?
    ta hand om varandra, den tid som är kvar.

• USAmamma

Tänder också ett ljus för Tille från andra sidan Atlanten. Sov så sött!! Kan aldrig tänka mig att ljuset kommer släckas i Tilles ögon. Jag gråter bara jag tänker på att de skulle slockna?

Svar på tråden Tilles tråd