• Therese6699

Tilles tråd

Det här är Tilles nya tråd. Eftersom dom valde att plocka bort den andra så hoppas jag att vi kan fortsätta här.

Tille har en ovanliga sjukdom som heter Epidermolysis Bullosa och han har dessvärre en dödlig variant "Herlitz". Tråden är till för dom som känner att dom vill ställa frågor om sjukdomen och som bara vill stötta oss med några värmande ord. Det betyder mer än vad ni tror.

Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:57:42:
    Tille has a rare illness that is called Epidermolysis Bullosa Herlitz lethal. This thread is for those how wants to write som caring message or want to ask something about his disease. Your words mean a lot for us. If you want to say some words to us or Tille. Please write here or write ut att till6699@yahoo.se.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:58:43:
    Mmm have to correct the mailadress.. tille6699@yahoo.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-12 16:09:48:
    Då insamlingar och länkar till insamlingar inte är tillåtna i forumet undanber vi oss från att ni nämner sådant i denna tråd. I gästböcker är detta okey, men inte i tråden. Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-16 08:44:24:
    Nu har vår lillprins stilla somnat in. En kämpe som få med ögon så blå. Saknad av många.
    Kramar
    Mamma

• Svar på tråden Tilles tråd
  • Penny

Önskar er en lugn och fin natt! Sov sött, lille Tille!
    Mitt hjärta gråter och brister nästan när jag tänker på er. Finner inga ord tillräckliga och önskar det fanns nåt jag kunde göra....allt känns så orättvist.
    Ta vara på varandra!

Kram Jenny med familj

• Pockadockan

Tittar in en sista gång för ikväll och säger godnatt än en gång.

Nu ska jag duscha och efter det ska även jag tända ett ljus för tille, det största ljuset jag hittar.

• LillemanTösa

Här kommer Tilles sång till Er.. ifall ni behöver, mamma Therese & Pappa Nicklas....

Stunden är här att ta farväl
    Vill hitta ord djupt i min själ
    Som säger allt du är för mig
    Min dyrbara mamma, Jag Älskar Dig

Fanns alltid där med ärlighet
    som visar livets hemlighet
    Gav mig en sång i evighet
    Det är därför som jag Vet

Allt kommer att bli bra, mamma

Ett steg..dag för dag..
    Sen ska vi ses i himlen

Allt kommer at bli bra, mamma

Mitt Hopp är hos Gud, mamma

Vår Kärlek ska Leva kvar...

Tilles ord...där i babysittern i en ljusblå plyschoverall, med bara bandaget runt huvudet, så hel och ren..ända in i själen Nöjd Trygg & Älskad..Tille Vet..det finns inget bättre, än mamma Therese, pappa Nicklas, Liam Tigern & söta Dea..Det är Kärlek det..

• Farth Vader

Har tänt et ljus för dej igen Tille "vår" skatt.
    Önskar att du får vila gott i natt
    Tryggt och fint bredvid dom som älskar dej så,
    Så mycket att dom av ren kärlek låter dej gå.

*mjuk snos på Tille-pannan" *älskar*

• thelif

Dina små fötter
    får inte göra några avtryck
    i den här världen
    men du är en rörelse så stor
    att den fyller hela min kropp
    och mitt hjärta ropar efter dig
    tills det slutar slå.

Sov gott inatt lille Tille, jag hoppas du får en fin natt med många sköna drömmar.

• Hemgårn

Tille, nu har jag suttit på min stol alldeles för länge. Du, det är inte bra för en 31årig lärare. Jag måste röra på mig lite ibland, och se till så att det ljus jag tänt för dig inte slocknar eller trillar i golvet. Det vill jag inte. Vill du veta något tokigt?! Imorgon ska jag cykla till jobbet för att min lille pojk Olle är lite sjuk och ska vara hemma med sin mamma. De vill ha bilen! Kan du tänka dig va... Fast jag erbjöd mig att ta cykeln så jag får väl skylla mig själv. Som tur är väger ljusstaken jag ska ta med mig inte mer än ett hekto eller så. Imorgon ska jag köpa nya stearinljus, jag lovar. Efter min lilla löprunda stack jag till Statoil.. men de hade bara värmeljus och det vet ju du lika bra som jag att det inte riktigt duger. Eller hur?! Jaja, du min lillprins, sov nu så gott du kan för imorgon är framtiden och den vet vi inget om.

Snusning! från din kompis Magnus
    lfl.mine.nu/tille

• Mella72

Många styrkekramar till hela er familj. Ni finns i mina tankar.

Svar på tråden Tilles tråd