• Therese6699

Tilles tråd

Det här är Tilles nya tråd. Eftersom dom valde att plocka bort den andra så hoppas jag att vi kan fortsätta här.

Tille har en ovanliga sjukdom som heter Epidermolysis Bullosa och han har dessvärre en dödlig variant "Herlitz". Tråden är till för dom som känner att dom vill ställa frågor om sjukdomen och som bara vill stötta oss med några värmande ord. Det betyder mer än vad ni tror.

Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:57:42:
    Tille has a rare illness that is called Epidermolysis Bullosa Herlitz lethal. This thread is for those how wants to write som caring message or want to ask something about his disease. Your words mean a lot for us. If you want to say some words to us or Tille. Please write here or write ut att till6699@yahoo.se.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:58:43:
    Mmm have to correct the mailadress.. tille6699@yahoo.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-12 16:09:48:
    Då insamlingar och länkar till insamlingar inte är tillåtna i forumet undanber vi oss från att ni nämner sådant i denna tråd. I gästböcker är detta okey, men inte i tråden. Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-16 08:44:24:
    Nu har vår lillprins stilla somnat in. En kämpe som få med ögon så blå. Saknad av många.
    Kramar
    Mamma

• Svar på tråden Tilles tråd
  • Flippens mamma

God natt lille Tille! Hoppas du slipper ha ont och får sova gott.

• Certina

Godnatt Tille
    Sov så gott och jag hoppas du snart är redo för att släppa taget. Din familj är nog så redo dom kan bli.
    Alla kommer sakna dig.

Therese, Niklas, Liam och Dea jag önskar jag kunde göra något, vad som helst.

Sista två dagarna har jag börjat gråta när jag läser tråden, vilket jag sällan gör. Men ni berör mig så mycket.

God natt på er, vi tänker på er
    Kram Gill, Jimmy, Elise & Erik

Mamma till Elise & Erik
  • AnnaCarina

Therese,
    Det gör så ont att läsa din dagbok, jag lider med dig och önskar att det är något jag skulle kunna göra, men det ända jag kan göra är att säga dig att ni finns i mina tankar jämt och Ljuset är tänt för Tille i vårat fönster. Jag hoppas att ni kan få en lugn natt, vad det än innebär.

Nu i ro, slumra in
    Allra kärestan min
    Låt en ängel ta din hand
    Bort till drömmarnas land
    Och låt tankarna fly
    Till en ny dag ska gry

Och en ängel du ser
    När drömmen du ler
    Som i lysande prakt
    Vid din säng står på vakt
    Och med kyss på din mun
    Vaggar hon dig i blund

Stora styrke kramar fån Anna

• sis02

God natt Tille! Hoppas du får sova riktigt gott inatt och att du inte behöver känna smärta. Tänker på hela familjen...

• Utlandssvensken

Jag hoppas att ni inte tar illa upp att jag skriver detta!
    Men jag har læst om en mamma som miste sin son hon sa" Det ær næstan så vi tappade respekten før dødens allvar. Nær døden sen kom i sin realitet var den svår før den ær så stor. Just øgonblicket och stunden omkring ær en så otrolig stor upplevelse. Den var så mæktig. Det ær samma storhet med døden som det ær med fødelsen.
    Många kramar och tankar till er

• Viol

Hej lilla Tille!
    Jag fäller en tår för dig och dina föräldrar nu.
    Vad mycket smärta du fått uppleva i ditt korta liv. Du ska veta hur mycket du har gett oss alla som har läst om dig.
    Du ger oss gåvan att inte ta något för givet, och i synnerhet inte våra barn.
    Du är en hjälte och kommer att bli den vackraste av änglar i himlen.
    Många kramar till dig och din familj!

• myzan00

Sov gott lilla Tille med familj. Ni finns i mina tankar. Hoppas att ni får en skön natt med söta drömmar. Många kramar från Johanna och Melvin

• GbgMike

Sov gott lille Tilleman i din mammas trygga närvaro.
    Det gör ont att läsa om hur du har det. Det finns inga ord som det går att beskriva hur jag känner men du har en helt underbar familj som tar hand om lilla dig på ett så otroligt fint och kärleksfullt sätt. Hoppas att du får sova i lugn å ro inatt.
    Tänker på er resten av familjen.
    Stora kramar till er och massor med snusningar till underbara Tilleman.
    Varma hälsningar Mika

• Maritk

Godnatt Tille! Hoppas att du får sova gott och inte ha ont! Och att du känner att din mamma snusar dig i pannan... Tänker så mycket på dig, lillvännen! Du är så fin! Många, många kramar

Svar på tråden Tilles tråd