• Therese6699

Tilles tråd

Det här är Tilles nya tråd. Eftersom dom valde att plocka bort den andra så hoppas jag att vi kan fortsätta här.

Tille har en ovanliga sjukdom som heter Epidermolysis Bullosa och han har dessvärre en dödlig variant "Herlitz". Tråden är till för dom som känner att dom vill ställa frågor om sjukdomen och som bara vill stötta oss med några värmande ord. Det betyder mer än vad ni tror.

Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:57:42:
    Tille has a rare illness that is called Epidermolysis Bullosa Herlitz lethal. This thread is for those how wants to write som caring message or want to ask something about his disease. Your words mean a lot for us. If you want to say some words to us or Tille. Please write here or write ut att till6699@yahoo.se.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:58:43:
    Mmm have to correct the mailadress.. tille6699@yahoo.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-12 16:09:48:
    Då insamlingar och länkar till insamlingar inte är tillåtna i forumet undanber vi oss från att ni nämner sådant i denna tråd. I gästböcker är detta okey, men inte i tråden. Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-16 08:44:24:
    Nu har vår lillprins stilla somnat in. En kämpe som få med ögon så blå. Saknad av många.
    Kramar
    Mamma

• Svar på tråden Tilles tråd
  • Pockadockan

alla skriver så fina saker. Jag vet inte vad jag ska skriva. Jag läser här minst 20 gånger om dagen och tänker på Tille lika ofta som så många andra. Hans fina ögon har fastnat i min hjärna, otroligt söta lille tille.

Hoppas att ni får sova gott inatt, det är ni värda.

• Noddan

Godnatt Therese!

Låter som en bra idé, att ligga och snusa mot Tille. Hoppas att ni alla får sova gott inatt!

Kramar Monika med familj

• Sladdis

Ni finns hela tiden i våra tankar!
    Ett ljus brinner för er även ikväll.

Hoppas natten blir lugn och att ni får sova.
    Krama varandra och ta vara på den tid som är kvar.

God natt lille Tille, världens tappraste lille kille!

Många kramar från familjen Gradin. o---(¨)---o

• Yessi79

Hoppas ni får en lugn natt. God natt hela familjen!
    Ni finns alltid i våra tankar och hjärtan!
    Mvh Jessica, Dennis & Mathilda 050925

• trendy

Sov gott o ge tille en liten snusning från oss ,det finns inget bättre än att bara ligga o titta eller att ligga o snusa på dom små ,har själv en som blir 6 måm den12.kram på er o sov gott

• Tesan81
    och vi tänder troget ett ljus i kväll också
    Älskar min Villemo
  • Lussan5

*tänder ett ljus*
    Tänker på Er och lille Tille.
    Kramar om!

• ugglan

Lillelille Tille-mannen... Tror bestämt att du är alltför tapper för ditt eget bästa, endast du vet varför du inte bara släpper taget nu lille vännen... du har ju fått ok från dina närmaste.

Har en känsla av att fler tangentbord än mitt börjat bli lite fuktskadat av alla tårar som fallit på det de senaste dagarna

Trots din ringa ålder, din "litenhet" och ditt stillsamma liv har du berört så otroligt många och gjort allas våra hjärtan mjukare, våra ögon mer klarseende och våra själar såå mycket kärleksfullare.
    Jag vill tacka dig allra ödmjukast för detta och önska dig lycka till på din resa.
    När min son blir större ska även han få ta del av din historia, vet att din tid här hos oss kommer att berika även hans liv. Du kommer alltid utgöra en bild för vad som är en sann hjälte, liksom medlemmarna i din underbara familj.

Många kramar till er!

• snuttensmamma

Lilla lilla älskade gubben......tänker på dig!!!

Svar på tråden Tilles tråd