• Therese6699

Tilles tråd

Det här är Tilles nya tråd. Eftersom dom valde att plocka bort den andra så hoppas jag att vi kan fortsätta här.

Tille har en ovanliga sjukdom som heter Epidermolysis Bullosa och han har dessvärre en dödlig variant "Herlitz". Tråden är till för dom som känner att dom vill ställa frågor om sjukdomen och som bara vill stötta oss med några värmande ord. Det betyder mer än vad ni tror.

Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:57:42:
    Tille has a rare illness that is called Epidermolysis Bullosa Herlitz lethal. This thread is for those how wants to write som caring message or want to ask something about his disease. Your words mean a lot for us. If you want to say some words to us or Tille. Please write here or write ut att till6699@yahoo.se.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:58:43:
    Mmm have to correct the mailadress.. tille6699@yahoo.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-12 16:09:48:
    Då insamlingar och länkar till insamlingar inte är tillåtna i forumet undanber vi oss från att ni nämner sådant i denna tråd. I gästböcker är detta okey, men inte i tråden. Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-16 08:44:24:
    Nu har vår lillprins stilla somnat in. En kämpe som få med ögon så blå. Saknad av många.
    Kramar
    Mamma

• Svar på tråden Tilles tråd
  • marie 37

God natt lille Tille. Önskar dig en smärtfri och lugn natt.
    Många tankar och kramar och värme till er från mig.
    Tille Dittt ljus lyser i mörkret även i kväll. /Marie

• Medium

Vår lille kämpe hänger i ännu ser jag... hoppas att natten som kommer blir lugnare än den som var - önskar er alla frid nu!!!

Sov så gott!

*Kramar om*

• MalinoNiklas

Godnatt Therese, hoppas att du/ni får en bättre natt i natt. Å vad rätt du gör som lägger dig och bara njuter av Tille och snusar på honom. Vad skönt han ska tycka att det är, även om han sover, han känner antagligen din närvaro och trygghet och får lugn och frid.

Det är så tungt att läsa hur ni har det just nu och jag vill bara på nåt sätt skicka styrka till er, om man bara kunde underlätta det lite för er.

Vill så gärna läsa om Tilles dag imorgon också men det känns samtidigt ganska egoistiskt, egentligen skulle nog den lilla prinsen behöva somna in till plasten där ingen smärta finns och där han kommer att fortsätta sitt liv som den mycket speciella lilla person han är.

Snusa lite på Tille från mig och min familj, vi önskar så att han ska slippa ha ont i natt och få sova gott.

Kramar från Malin, Niklas och Hugo

• Baby 1987

Nu har jag tänt ett ljus för världens tappraste pojke Tille.
    Jag tänker på er varje dag och beundrar er styrka.

*styrkekramar*

• Karlskronamammut

God Natt, hoppas ni får en lugnare natt i natt och att lilla Tille drömmer sköna drömmar.

Kramar från oss.

• Kibell

God natt lille Tille...sov gott utan smärtor. Du är så otroligt tapper lille vän. Massor med fjäderlätta pussar på din kind.
    God natt och stor kram till er Therese, Nicklas och Liam och förstås till Dea.
    Här är en liten dikt som jag skrivit ikväll. Jag är inte den som skriver dikter men er lille Tille har fått mig att göra det.

Tille, du kom en höstdag till oss här på vår jord
    Du kom för att lära oss om livet,
    om förståelse och ödmjukhet
    Du kom för att lära oss att ta hand om varandra
    att inte ta allt för givet
    Du kom för att lära oss att leva i nuet
    och ta vara på var dag
    Du kom för att lära oss hjälpa varandra
    att ställa upp för människorna här på vår jord

Tille, nu är våren här
    det är dags att vända hem igen
    hem till änglarna
    Nu har du fullgjort ditt uppdrag här på vår jord
    Fått oss att förstå hur livet kan vara
    Nu kan du sitta på din stjärna
    och vaka över din mor och far
    och din bror och syster
    Du finns för alltid i våra hjärtan
    du tappre lille Tille med dom vackra blå
    Tack Tille för att vi fick ta del av ditt korta men meninsfulla liv.

Tack Therese och Nicklas för att ni delat med er av er lille Tilles liv.

Kram

• Teskedsmamman

Lilla älskade vän... Hoppas du får ro snart.... Det finns så många ord i mitt hjärta men det blir bara fel oavsett hur jag skriver så de orden får bli en hemlighet mellan dig och mig...

/Magdis med Ludvig 040204 och Ian 051006
  • Lycklig Mamma2005
    Natti natti lilla Tille hoppas du drömmer söta drömmar och att du får en mysig dag imorgon...
    Mamma till lillbusan Ellen
  • meh

God natt Tille och övriga familjen.
    Hoppas du får en lugn natt och dröm sött.
    Kram

~meh~
Svar på tråden Tilles tråd