• Therese6699

Tilles tråd

Det här är Tilles nya tråd. Eftersom dom valde att plocka bort den andra så hoppas jag att vi kan fortsätta här.

Tille har en ovanliga sjukdom som heter Epidermolysis Bullosa och han har dessvärre en dödlig variant "Herlitz". Tråden är till för dom som känner att dom vill ställa frågor om sjukdomen och som bara vill stötta oss med några värmande ord. Det betyder mer än vad ni tror.

Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:57:42:
    Tille has a rare illness that is called Epidermolysis Bullosa Herlitz lethal. This thread is for those how wants to write som caring message or want to ask something about his disease. Your words mean a lot for us. If you want to say some words to us or Tille. Please write here or write ut att till6699@yahoo.se.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:58:43:
    Mmm have to correct the mailadress.. tille6699@yahoo.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-12 16:09:48:
    Då insamlingar och länkar till insamlingar inte är tillåtna i forumet undanber vi oss från att ni nämner sådant i denna tråd. I gästböcker är detta okey, men inte i tråden. Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-16 08:44:24:
    Nu har vår lillprins stilla somnat in. En kämpe som få med ögon så blå. Saknad av många.
    Kramar
    Mamma

• Svar på tråden Tilles tråd
  • ganken

Ikväll bad, jag och mina två vänner för Tille och hela familjen.
    Ni är beundrandsvärda föräldrar! Ni finns i våra böner varje dag. Hur svårt det än är, så vet jag att Jesus är med Er!
    Många varma kramar/ Gun-Marie, Marianne & Gunilla

• mammatil4

Gje meg handa di ven når det kveldar.
    Det blir mørkt og vi treng ei hand.
    La dei lyse og vennlege tankar
    følge oss inn i drømmenes land.

Lat varmen frå ein som er glad i deg.
    Tenne stjerner i mørkaste natt.
    Gje meg handa di ven,
    når det kvelder.
    Det blir mørkt og vi treng ei hand.

Varme tankar og hender som trøster.
    Er som sola over frosen jord.
    Kjenne varmen frå ein som er nær deg,
    gir meg langt meir enn store ord.

Mange klemmer fra Lin

• illern i mitt liv

Hoppas du nu får sussa gott inatt kära Tille
    och naturligtvis hoppas jag att ni andra oxå sover gott och att natten blir bättre än den föregående..
    Ja... du therese , man kan undra hur grymt det kan vara ..hoppas han snart får frid underbara älskade gosse.

• Lilla Jennifer

söta drömmar, natti natti Tille. tänker ofta på dej o din familj.

• BEllens mamma

Godnatt lille Tille-man!

Hoppas din natt blir rofylld och att du sover lungt och drömmer vackra drömmar! Du har sådan tur att få de underbara föräldrar du har! Idag visade jag dina små, fina foton för min elvaåriga dotter... och hon grät tillsammans med mig för att hon, precis som jag, tycker så ofantligt synd om dig... Det är inte rättvist att vissa barn ska behöva ha det som du... Vi skickar små fjäderlätta kramar från oss alla i Linköping!

Kramar mamma Lotten med familj!

• Lilltävan

Godnatt du lilla blå-öga, hoppas du får en skön sömn... Jag och min lille Isaac tänder ljus för dig varje morgon till frukost och sen går vi ner till datorn för att "titta till Tille".
    Kram

Anna , mamma till Isaac
  • Känslosam 66

Gonatt lille Tille önskar att du får ro och kunna vila ut inatt och att du inte ska behöva känna smärtan

Kramar till Therese o Nicklas

• Jagoda

näj, livet är fullt av skit, varför finns det så mycket ond och orättvissa?
    Varför Tille blivid drabat av den jävla sjukdom?
    Therese och Nicklas
    Njut honom så mycket det går medan han finns med er.

Sov så gott, jag ska också lägga mig men innan ska jag tjuvpussa mina små prinsar.

kommer tänka på er,
    kram

• flingflong

Natti natti Tille med familj. Hoppas natten blir utan oro och smärta för dig.

Sussa sött och dröm fina drömmar.

Många kramar ifrån oss till er...

• Hattifnatt

Hoppas att ni får en fridfull natt hela familjen, och att Tille får slumra gott och vara smärtfri.

Ni finns i mina tankar

Hattifnatt

Svar på tråden Tilles tråd