• Therese6699

Tilles tråd

Det här är Tilles nya tråd. Eftersom dom valde att plocka bort den andra så hoppas jag att vi kan fortsätta här.

Tille har en ovanliga sjukdom som heter Epidermolysis Bullosa och han har dessvärre en dödlig variant "Herlitz". Tråden är till för dom som känner att dom vill ställa frågor om sjukdomen och som bara vill stötta oss med några värmande ord. Det betyder mer än vad ni tror.

Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:57:42:
    Tille has a rare illness that is called Epidermolysis Bullosa Herlitz lethal. This thread is for those how wants to write som caring message or want to ask something about his disease. Your words mean a lot for us. If you want to say some words to us or Tille. Please write here or write ut att till6699@yahoo.se.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:58:43:
    Mmm have to correct the mailadress.. tille6699@yahoo.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-12 16:09:48:
    Då insamlingar och länkar till insamlingar inte är tillåtna i forumet undanber vi oss från att ni nämner sådant i denna tråd. I gästböcker är detta okey, men inte i tråden. Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-16 08:44:24:
    Nu har vår lillprins stilla somnat in. En kämpe som få med ögon så blå. Saknad av många.
    Kramar
    Mamma

• Svar på tråden Tilles tråd
  • koje

Natti natt Tille lille och din familj. Var bara tvungen att titta in här innan jag la mej. Hoppas verkligen av hela mitt och min familjs hjärtan att du får sova gott utan att ha ont och att dina föräldrar och syskon får sova gott de med. Tänker på er alla.

Sov gott dröm sött. Fjäder lätta pussar på din panna Tille lille vår superhjälte. Usch nu kommer tårarna igen att de aldrig tar slut någon gång vet inte vilken i ordningen det är som tårarna sprutar från ögonen mina.

Styrke kramar till er alla från hela min sömniga familj Karin Peter Rickard Elena Amanda Nicky och Gabriel Haack i skånes fagerhult

• Splach

Sov gott Tille

"Din tid på jorden var knapp, men så många spår så många minnen, är det inte många som sätter, och än slutar du inte att förvåna oss, än finns det ett leende kvar, men snart är det över, snart får du en välförtjänt paus, snart får du leka bland dom andra änglarna, och vara den lilla kung du förtjänar"

..Sänd till denna jord för att hjälpa andra..

..En del gör lite på lång tid, andra gör mycket på kort tid"

Tille slår alla med häpnad, han lär oss alla vad livet betyder, han lär oss alla att älska våra nära, han lär oss alla att visa våran kärlek, för vi vet aldrig när vi inte kan visa den mer..

Aldrig har jag hoppats att en människa ska dö..
    Men att hoppas att Tille ska komma till ro, känns inte som att önska att någon ska dö, det känns som att man önskar ett slut på detta lidande.
    Men med den ena kommer det andra, och vi kommer alla att sakna dej, alla att sörja dej, men vi kommer även alla att le en dag igen!

• VeronicaMy
    Massa godnattkramar till er! Ni fina fina familj!!

♥♥*kraaaaaaaaamar om*♥♥
  • missvirris

God natt lille Tille. Tänker på dig och din familj varje dag..kan inte förstå att d ska vara så här.. hoppas natten blir lugn
    *

• HoneyPuff

NU är jag på väg att gå och sova, men först måste jag titta till er. Tänker på er och speciellt dig Tille flera gånger om dagen. Hoppas du sover sött just nu och att natten är lugn och så bra som den kan vara. Blåser en fjäderlätt puss över din panna och önskar er alla god natt. Natti, natti.

• Matteus mamma

Sov i lugn och vakna i harmoni, vart du än vaknar gosse lille!

Svar på tråden Tilles tråd