• Therese6699

Tilles tråd

Det här är Tilles nya tråd. Eftersom dom valde att plocka bort den andra så hoppas jag att vi kan fortsätta här.

Tille har en ovanliga sjukdom som heter Epidermolysis Bullosa och han har dessvärre en dödlig variant "Herlitz". Tråden är till för dom som känner att dom vill ställa frågor om sjukdomen och som bara vill stötta oss med några värmande ord. Det betyder mer än vad ni tror.

Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:57:42:
    Tille has a rare illness that is called Epidermolysis Bullosa Herlitz lethal. This thread is for those how wants to write som caring message or want to ask something about his disease. Your words mean a lot for us. If you want to say some words to us or Tille. Please write here or write ut att till6699@yahoo.se.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:58:43:
    Mmm have to correct the mailadress.. tille6699@yahoo.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-12 16:09:48:
    Då insamlingar och länkar till insamlingar inte är tillåtna i forumet undanber vi oss från att ni nämner sådant i denna tråd. I gästböcker är detta okey, men inte i tråden. Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-16 08:44:24:
    Nu har vår lillprins stilla somnat in. En kämpe som få med ögon så blå. Saknad av många.
    Kramar
    Mamma

• Svar på tråden Tilles tråd
  • miiha

Vi beklagar verkligen Er sorg och sänder över många styrkekramar.
    Tille, Therese, Niklas, Liam och Dea; Ni kommer för alltid finnas i våra hjärtan.

♥ Himlen har vunnit en Ängel ♥

Kramar Maria, Johan och Milla

• flingflong

När jag ser en fjäril så kommer jag se Tille framför mig. Hoppas jag får se många fjärilar i år.

Goa, goa Tille. Nu leker du säkert och har inte ont, så skönt att veta men du är ordentligt saknad av familj och vänner. Men du har det bättre där du är nu så du slipper vara sjuk. Var det den rödblå cykeln som lockade till sist? Eller tåget med all god choklad kanske?

Många, många kramar till dig Therese, till dig Nicklas, till dig Liam och till dig Dea.

• Jissa

Åååhhh... vad skönt för lille vännen. Jag förstår att er saknad är stor. Vi är många som delar er sorg.

Många varma långa kramar till hela familjen.

Här kommer en liten dikt:

Stå ej och gråt vid min grav.
    Jag sover ej. Jag gav mig av.

Jag är tusen vindar över sjön
    Jag är silverglittret över snön
    Jag är solsken över mogen säd
    Jag är stilla regn i höstens träd

När Du vaknar i morgonens vila,
    är jag tysta fåglar som ila
    I cirklande flykt över vatten,
    jag är milda stjärnor om natten.
    Stå ej och sörj vid min grav.
    Jag är ej död. Jag gav mig av

(Okänd)

Jissa

• AiramE

Sov gott Tille! En hög med värmande och styrkande kramar till Tilles familj från Maria med familj.

• cherrie

Sov gott Tille du vackra lille ängel.

• viktoranton

Hej Therese!
    Läste just i dagboken och kan inte skriva annat än att jag beundrar dig och all den styrka du har, tårarna rinner som vanligt!
    Du är så klok du vet ju att det bästa för lilla Tille var ju att få somna in och nu har han äntligen fått gjort det, och så fint. Han behövde inte somna in själv på natten heller utan med alla kära runt honom.
    Nu börjar nästa fas med att sörja och planera för begravningen, men ni vet kanske redan hur ni skall ha den??? Skulle så gärna vilja komma och hålla om er och krama er hårt.

Många stora kramar från oss.

• Fizens mamma

Sov gott lille Tille...... vet att du nu mår bra var du än är!!

Mamma Å pappa jag tänker på er ... ni är två utav dom starkaste människorna jag vet!

Tille finns i mitt HJärta å mina tankar!

kramar på er Caroline

Svar på tråden Tilles tråd