• Therese6699

Tilles tråd

Det här är Tilles nya tråd. Eftersom dom valde att plocka bort den andra så hoppas jag att vi kan fortsätta här.

Tille har en ovanliga sjukdom som heter Epidermolysis Bullosa och han har dessvärre en dödlig variant "Herlitz". Tråden är till för dom som känner att dom vill ställa frågor om sjukdomen och som bara vill stötta oss med några värmande ord. Det betyder mer än vad ni tror.

Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:57:42:
    Tille has a rare illness that is called Epidermolysis Bullosa Herlitz lethal. This thread is for those how wants to write som caring message or want to ask something about his disease. Your words mean a lot for us. If you want to say some words to us or Tille. Please write here or write ut att till6699@yahoo.se.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:58:43:
    Mmm have to correct the mailadress.. tille6699@yahoo.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-12 16:09:48:
    Då insamlingar och länkar till insamlingar inte är tillåtna i forumet undanber vi oss från att ni nämner sådant i denna tråd. I gästböcker är detta okey, men inte i tråden. Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-16 08:44:24:
    Nu har vår lillprins stilla somnat in. En kämpe som få med ögon så blå. Saknad av många.
    Kramar
    Mamma

• Svar på tråden Tilles tråd
  • kellybelly

Jag och min familj tänder ett ljus för er och lille Tille, nu har han kommit till ro!!
    Kram
    Kellybelly

• FiaL
    Sov gott Tille Lille Kämparnas Konung!
    Hälsa Änglarna från oss!
    // Fia & ♡Rasmus♡
  • Chino

Sov sött och vila i frid lilla Tille man. Äntligen är du fri från smärtor och plågor. Jag vet att du har det bra tillsammans med de andra änglabarnen när ni leker på ängarna.

Tack för att jag fått "träffa" dig och din familj. Ni har lärt mig så otroligt mycket.

Kramar// Q

• lightswillguideyouhome

åh gud. tille, du har berört mig som ingen annan. tårarna rinner ner för mina kinder och idag går alla mina tankar till din familj. sov gott lillkillen.

• Hustomten

Sov sött lilla Tille. Du är saknad av många.

*Kramar om*

• Noddan

Tårar!

Och det svider i halsen! Fast nu slipper han lida mera, vad skönt att få somna in med en mjuk hand på pannan.

Hoppas att ni får god hjälp av nära och kära att hantera sorgen!

Monika, Kirre o Claes

• ninaa 65

Sov gott nu lilla-hjärtat.
    Kramar i massor till mamma och pappa.

• Sessa82

Läste precis att lilla Tille somnat in... *gråter*

Så sorgligt, men ändå skönt för lilla Tille...
    Verkade som han fick uppleva våren litegrann i allafall

Sov gott lilla Tille...

Kommer bli tomt efter dig...

• Mammatill2

Tårarna rinner från mina kinder hela tiden. Ringde min mamma och berättade att du nu tagit tåget till det underbara landet.
    Hon grät och sa att det var väl skönt för dig min lille vän.
    Kan inte riktigt förstå det ännu. Du och din familj har funnit i mina tankar hela tiden och du lille älskade Tille kommer föralltid att finnas hos mig.
    Här kommer du ha ett ljus brinnande bara för dig.
    Älskade älskade Tille hoppas du har det bra och att du har hittat många kompisar. Ät nu riktigt mycket choklad.
    Du finns i mitt hjärta. Goa Kramar från mig.

Svar på tråden Tilles tråd