• Therese6699

Tilles tråd

Det här är Tilles nya tråd. Eftersom dom valde att plocka bort den andra så hoppas jag att vi kan fortsätta här.

Tille har en ovanliga sjukdom som heter Epidermolysis Bullosa och han har dessvärre en dödlig variant "Herlitz". Tråden är till för dom som känner att dom vill ställa frågor om sjukdomen och som bara vill stötta oss med några värmande ord. Det betyder mer än vad ni tror.

Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:57:42:
    Tille has a rare illness that is called Epidermolysis Bullosa Herlitz lethal. This thread is for those how wants to write som caring message or want to ask something about his disease. Your words mean a lot for us. If you want to say some words to us or Tille. Please write here or write ut att till6699@yahoo.se.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:58:43:
    Mmm have to correct the mailadress.. tille6699@yahoo.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-12 16:09:48:
    Då insamlingar och länkar till insamlingar inte är tillåtna i forumet undanber vi oss från att ni nämner sådant i denna tråd. I gästböcker är detta okey, men inte i tråden. Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-16 08:44:24:
    Nu har vår lillprins stilla somnat in. En kämpe som få med ögon så blå. Saknad av många.
    Kramar
    Mamma

• Svar på tråden Tilles tråd
  • Linda Bi

Vila i frid lille Tilleman, nu får du äntligen ro..Många kramar!

• Annikamed2barn

Vad ledsen jag är men nu vet vi att du äntligen kan leka utan att ha ont och du har lämnat världen med så mycket kärlek. Jag säger inte sov gott utan lek så mycket du bara orkar Tille, du är så modig!

• Smurflovve

LilleTilleman, trodde aldrig att jag skulle få skriva det här, har försökt att låta bli att tänka på att du skulle gå bort. *Men nu är du borta på andra sidan, jag hoppas att du får det underbart med alla andra barn och djur, leka o skojja. Du får även träffa min pappa som dog för inte så längesen, han älskade barn och kommer nog att leka med dig en hel del. Spela boll och springa runt i gräset!
    Lille Tille, Saknar dig, men det var ju inte ett sånt här liv du ville ha, som inet barn skulle vilja ha.
    Vi tänker på din familj för vi vet ju att DU har det bra!
    En sista kram från hela familjen Veljaca hugoh.
    R.I.P
    Miss you

• Lilla Bus

Vila i frid kära lille Tille!
    Du anar inte hur mycket du har berört mig och min familj.
    Jag beklagar sorgen för er! Jag finner inga ord!
    Du Tille är saknad av så många inte bara mig och min familj!

Stora styrke kramar till Tilles familj ifrån oss!

• Firren

Så du hörde änglasången och såg deras varma famnar vännen? Så skönt för dig att du nu får ro...
    Jag känner mig tom och vet inte vad jag ska säga. Tänker på din familj, hur mycket de kommer sakna dig. En otrolig liten kille, till och med jag som inte träffat dig kommer ju sakna dig!

Nu har du det bra Tille, och jag är säker på att du vet att du är så älskad!

Önskar er all lycka och styrka ni behöver, er Tille var verkligen något speciellt och tänk vad han åstadkommit!

Låt ängladunen läka din kropp vännen... bland alla stjärnor som glittrar och glimmar på himlavalvet kommer du lysa klarast...

Tårtgalen mamma till 3, -99, -01 och -05.
  • Björnes

Hej Therese!

Läste just det som du skrivit i dagboken. Säger det igen. Jag beundrar dig sååå. Du har sådan styrka och är så klarsynt. Du visste att denna dagen skulle komma och att Tille nu har det mycket bättre... Ni gjorde hans liv här på jorden underbart. Det var därför som han stannade kvar så länge och inte ville släppa taget. Ni är verkligen familjen som Älskar precis som LillemanTösa säger. Fortsätt med det.

Vi kommer att finnas här för er om, eller när, ni känner att ni behöver oss

Varma styrkekramar till världens bästa Therese och Nicklas
    Erika

• Luffarmor
    Vila i frid Tille vännen, Sänder styrkekrmar till familjen.
    Inte så konstigt att det regnade här hos oss i går, varfäör skulle inte änglar gråta en sådan dag.
    Men nu får Tille beöka alla dessa fantastika platser som Magnus berättat om, leka o ha roligt utan att ha ont. Sitta på en molntapp o dingla med benen o titta ner på mamma o pappa Liam o Dea o alla andra slältingar o vänner.

En liten ängel till er kom
          Han log med sina ögon blå
          och vände om

En ängel liten och vit
        kom med himlens värme hit
        Tog lille Tilles hamd i sin
        och följd honom i hoimmelriket in

• sis02

Tårarna rinner, jag ser knappt vad jag skriver. Du har äntligen funnit ro. Tack för att jag fått följa dig på färden och "lärt känna dig" Du har lärt mig mycket. Vila i frid!

Du var så trött, så svag
    så matt av sjukdom svår
    men nu du funnit rofylld natt
    så skönt du vila får

• Nymfoman

Jag beklagar verkligen att inte Tille finns med oss längre, men nu har han inte ont längre. Kommer alltid minnas den lille kämpen och spelciellt för han somnade in på min födelsedag. Såg ni alla när han somnade in? Var det obehagligt? Vart är han nu?

Kram till er alla.

Svar på tråden Tilles tråd