• Therese6699

Tilles tråd

Det här är Tilles nya tråd. Eftersom dom valde att plocka bort den andra så hoppas jag att vi kan fortsätta här.

Tille har en ovanliga sjukdom som heter Epidermolysis Bullosa och han har dessvärre en dödlig variant "Herlitz". Tråden är till för dom som känner att dom vill ställa frågor om sjukdomen och som bara vill stötta oss med några värmande ord. Det betyder mer än vad ni tror.

Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:57:42:
    Tille has a rare illness that is called Epidermolysis Bullosa Herlitz lethal. This thread is for those how wants to write som caring message or want to ask something about his disease. Your words mean a lot for us. If you want to say some words to us or Tille. Please write here or write ut att till6699@yahoo.se.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:58:43:
    Mmm have to correct the mailadress.. tille6699@yahoo.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-12 16:09:48:
    Då insamlingar och länkar till insamlingar inte är tillåtna i forumet undanber vi oss från att ni nämner sådant i denna tråd. I gästböcker är detta okey, men inte i tråden. Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-16 08:44:24:
    Nu har vår lillprins stilla somnat in. En kämpe som få med ögon så blå. Saknad av många.
    Kramar
    Mamma

• Svar på tråden Tilles tråd
  • Pojkmamma

Igår kväll var vi hos några kompisar. Vi hade inte mer än hunnit dit förän det började häma saker.

Föst ramlade ett ljus ur sin ljusstake. Efter en kvart ramlade en list från en persienn ner. Det gick kanske en halvtimma så kommer tjejen i familjen och säger att en madrass dom haft stående i sitt grovkök vält. Precis innan vi skall gå har det rasat is ur ismaskinen i frysen rakt ut på golvet.

Vi undrade vad det var som höll på att hända. Dom har aldrig haft något sådant förut.

När vi kom hem gick jag till datorn för att kolla hur lille Tille hade det och fick då se att det var slut för honom. Då förstod jag direkt. Det var Tille som tog farväl.

Ljus, mörker, vila och kyla.

Sov gott Lille-Tille.

• Jenna82

Gråter nu då jag ser att lille Tille lämnat denna vackra jord..men jag vet som alla andra att han nu har d underbart, ingen mer smärta och lidande.

Du e saknad Tille och STOR.

Många varma kramar till Tilles mamma, pappa och syskon. Vi tänker på er. @-->-->---

• CarinaS

Tiile - var du än är nu så vill vi skicka dig all världens kärlek.
    Du kommer göra dina nya vännner lyckliga, med bus och lek på småpojkars vis. Kramar från Elias 8, Samuel 6 och mamma Carina

• skåne84

vilken fin dikt kadorran bara gråter

• skruttis11

vila i fred Lille Tille tårarna rinner ner frånm min kind

nu slipper du all smärta

lek med de andra änglabarnen

till tilles mamma å pappa

det finns inga ord som kan göra smärtan bättre å de t finns inget jag kan säga till er förutom att ni e nog de starkaste människorna jag har stött på! Jag beundrar eran stryka

ni ska veta att ni finns i min familjs tankar

vill åsså passa på å ge er en stoooor kram

Ta Hand om er

kramar familjen karlsson i kristinehamn

• mica

En stor kram till er allihopa, ni har kämpat och Tille har kämpat. Men nu får han äntligen vila och ha det bra utan smärtor, han väntar på er tills ni ses igen....

Beundrar er styrka, det är verkligen ofattbart att ni har klarat allt det här på ett så fint och bra sätt.

Tille är ju inte borta, han bor bara i hjärtat nu. En stor kram till dig lilla Liam, du är en fantastisk storebror!

Vi tänker på er
    / Fam Eriksson

• Madde29

Ha det nu så bra lille Tille. Jag tror du har det jättemysigt nu. Och resten av familjen. Sköt om er och ta hand om varandra.

Kramar

• Myslan me Zac

Sov Gott lilla Tille fast jag vet att du nu hoppar bland molnen med de andra änglabarnen.
    Många Kramar Lotta och Zac med familj

Mamma, min mamma
    se vad jag kan
    jag kan gå nu
    och jag hoppar lite grand
    för mina vingar de bär mig
    varthän jag än vill
    Flyger dit där du är
    och följer ditt liv

Fast du inte ser mig
    så är jag alltid där
    någonstans runt om dig
    i universums sfär
    För jag färdas över ängar
    bärs upp av en vind
    tittar till dig och flyger ner
    och ger en puss på din kind

Jag samlar dina tårar
    och fyller på vår brunn
    vars vatten blir till regn
    som landar på din mun
    och tränger in i din själ
    för att läka de sår
    som gör ont av saknaden
    av att du inte får

ha mig intill dig
    närhelst du än vill
    ge mig all världens kramar
    vad jag än vill och lite till
    För du vill visa din kärlek
    ge mig allt så fint
    men mamma, din kärlek
    känns från jorden o ända hit

Jag säger stolt till de andra
    små änglar som är här
    Titta- det är min mamma!
    och hon håller mig så kär
    Jag lyser utav stolthet
    som blir till stjänans ljus
    som du ser om natten
    när det släckts i varje hus

För jag är den stjärna
    som lyser stark och klar
    Jag är ljuset inom dig
    som alltid stannar kvar

• Göteborgstjej

Värker i mitt hjärta. Men förstår att Tille har det bra nu. Vila i frid lillplutten, mamma och pappa får du träffa en dag igen... Starkaste föräldrarna i världen verkar du ha!!!

• skånenettan
    SOV SÖTT LILLA TILLE HJÄRTAT!
    HOPPAS DU FUNNIT FRID OCH ALL DIN SMÄRTA ÄR BORTA!
    DU KOMMER ALLTID FINNAS I MITT HJÄRTA!
    THERESE & NIKLAS, NI ÄR DOM STARKASTE PERSONERNA JAG NÅGONSIN SETT!
    JAG BEUNDRAR ERT MOD!

MÅNGA KRAMAR FRÅN MIG OCH MIN FAMILJ!

Viktor & Linus mamma
Svar på tråden Tilles tråd