Nu är en ny dag här, ja nästan ett nytt liv..ett Liv, utan Tille..fast ändå Med Tille..han är på precis samma ställe som han varit hela tiden..i mitt Hjärta och i min Själ..där är Du i Tryggt förvar..Tille liten.
Igår..när jag fått beskedet av en så Kärleksfull, Trött och Tom mamma Therese..så skulle jag tala om för Janne att Tille somnat in så lungt och stilla..men det gick inte, orden staka sig..jag viskade..Janne..Janne..Tille..han..han.har somnat in nu..och då säger Janne- Har han?, men va skönt för Tille..och det var Tur att han sa så..annars tror jag att jag hade gått sönder...men min Janne, han fick ner mig på jorden..- Va skönt för Tille..Tille liten han var så sjuk, och så trött...så nu har han fått stilla frid..och sättet han gjorde det på..så lungt & stilla..jaa, det kunde inte ha blivit bättre, precis som Therese säger, Tille valde en så Vacker Dag..Therese, jag vet inte om du orkat/hunnit läsa mitt inlägg som jag skrev till Er vid 23-tiden igår kväll..men det är så att jag och Janne hade satt oss framför TV:n..kl var 20.00, vi kollade på För Evigt, vi kanske hade suttit i en kvart när mina tårar helt plötsligt bara rinner på båda mina kinder..Jag fattade ingenting..Vad är det här??..så jag reste mig upp och började gå runt i huste, väldigt märkligt, och ingeting sa jag till Janne..jag irrade..sen satte jag min ner vid datorn och skulle skriva några rader till er..men jag kom bara till: -"Vi sitter och tittar på en Film på Tv:n, och så kom jag på mig själv med att tårarna strila på mina kinder..men Gud, jag tror jag gråter tänkte jag..Vad är det här?..jag tänkte en kort stund om det var för Tille..och ja, det är För Tille, inte pga Tille, utan För Tille..har aldrig hänt mig förut, jag brukar åtminstone känna att nu snart kommer jag att gråta, men nej..de bara rann..och jag tänkte..rinn, bara rinn..För Tille..Älskade Lilla Stora Tille"..sen var det stopp..så jag gick ifrån datorn, men jag satt och funderade, och kände ett enormt lugn...så..vi 22-tiden gav jag upp filmen..kommer knappt ihåg den...och satte mig ännu en gång, och nu flöt orden ur mig..så precis när jag skrivit mina sista ord...Familjen som Älskar, och ska klicka ut det..så "plingar" du..helt otroligt..
Så mina vänner..mamma Therese, Pappa Nicklas, Liam Tigern & söta Dea, det känns precis som om Eran Tille kom hit, Till Mig..och sa Hejdå, och ta nu ordentligt hand om mamma och pappa och mina så underbara syskon..och jag säger bara det..Alltid så Mycket Ni vill och Behöver, så Finns jag och så många med mig...Här..För Er..Ni..är inte..ensamma.. så Fall ni lite lite grann, om ni vill, vi tar Emot..så Ömt, så Mjukt, så Varsamt, så fulla av Kärlek och Beundran Vi är..precis som Ni Visat oss...
Sänder Er så Många Hjärtans Goa Kramar jag Har inom Mig..Till ER..
KRAM KRAM KRAM KRAM KRAM från en Lessen och Längtande, men oxå Lättad och Hoppfull.... Vän & Mamma
Tille...i Mitt Hjärta..