• Therese6699

Tilles tråd

Det här är Tilles nya tråd. Eftersom dom valde att plocka bort den andra så hoppas jag att vi kan fortsätta här.

Tille har en ovanliga sjukdom som heter Epidermolysis Bullosa och han har dessvärre en dödlig variant "Herlitz". Tråden är till för dom som känner att dom vill ställa frågor om sjukdomen och som bara vill stötta oss med några värmande ord. Det betyder mer än vad ni tror.

Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:57:42:
    Tille has a rare illness that is called Epidermolysis Bullosa Herlitz lethal. This thread is for those how wants to write som caring message or want to ask something about his disease. Your words mean a lot for us. If you want to say some words to us or Tille. Please write here or write ut att till6699@yahoo.se.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:58:43:
    Mmm have to correct the mailadress.. tille6699@yahoo.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-12 16:09:48:
    Då insamlingar och länkar till insamlingar inte är tillåtna i forumet undanber vi oss från att ni nämner sådant i denna tråd. I gästböcker är detta okey, men inte i tråden. Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-16 08:44:24:
    Nu har vår lillprins stilla somnat in. En kämpe som få med ögon så blå. Saknad av många.
    Kramar
    Mamma

• Svar på tråden Tilles tråd
  • Trollma

mm...tänder oxå ett ljus för dig Tille och din familj...hoppas lite ljus och värme når fram till er. Nu är du högt där uppe bland alla andra änglabarn och kan se hur många ljus som tänds för dig och din familj runt om i Sverige, tänk vad du åstadkommit med ditt så korta men så meningsfulla liv...kramis

• minna1977

Sov gott lilla Tille. Nu slipper du lida. Du kommer alltid att finnas i våra hjärtan.

Till resten av familjen vill jag säga tack för att ni delade med er av Tille och lycka till i framtiden.

Många kramar till er.

• Mamsi

Jag läser och fäller en tår.
    Skönt att han somnade in när ni alla var samlade.

Tille har gjort så mycket intryck på så många.
    Många med mej har nog stannat upp och tänk på vad vi
    har, och lärt oss uppskatta det ännu mer.
    Tack för det Tille! Du är saknad av många.

Många styrkekramar till er och barnen.
    Ni är den bästa familj Tille kunde ha.

• pofia

Sov sött lilla Tille... Du kommer alltid finnas i mitt hjärta och jag kommer sakna dina stora blå...
    Stora styrkekramar till mamma, pappa och dina syskon! Jag vet att du kommer ta hand om dom från din stjärna... Älskade lilla vän...
    Tusen krama Sofia

• ViHi

Lille Tille du var vår hjälte
    Så många hjärtan du smälte
    Du kommer aldrig att glömmas bort
    även om ditt liv var alldeles för kort
    Nu är du fri från din smärta men för alltid kvar i våra hjärta

Sov så gott

• Moster79

Vila i frid lilla Tille! Är så otroligt imponerad hur stark du varit in i det sista! Kommer alltid finnas i våra tankar...

Ta vara på varandra!
    *kramar om*

• Selmas

Kramar om er för att vad vi har & skänker er styrka & mod att gå vidare med era liv utan er lilla Tille.
    Han har det säkert väldigt underbart i sin himmel på de små rosa molnen tillsammans med alla andra änglabarn.

Kram från Familjen Nolstrand

• yrväder

Sov sött Tille och ha det så bra däruppe i himlen! Tänder ett ljus för dig härnere.

Kram

• Tesan81

Therese: Du är lika stark som vanligt.. Jag beundrar dej så mycket och de är jag absolut inte ensam om *1000- kramar*

Älskar Villemo
  • Malin80

Sov så gott Tille!

Du har fått mig att stanna upp i livet och tänka på det man har och det man älskar så mycket! Jag är tacksam att vi har fått varit med på denna resa. Hoppas att du har det bra nu...

Kram från Malin & Emilia till Tillles familj (ingen nämnd och ingen glömd).

Svar på tråden Tilles tråd