• Therese6699

Tilles tråd

Det här är Tilles nya tråd. Eftersom dom valde att plocka bort den andra så hoppas jag att vi kan fortsätta här.

Tille har en ovanliga sjukdom som heter Epidermolysis Bullosa och han har dessvärre en dödlig variant "Herlitz". Tråden är till för dom som känner att dom vill ställa frågor om sjukdomen och som bara vill stötta oss med några värmande ord. Det betyder mer än vad ni tror.

Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:57:42:
    Tille has a rare illness that is called Epidermolysis Bullosa Herlitz lethal. This thread is for those how wants to write som caring message or want to ask something about his disease. Your words mean a lot for us. If you want to say some words to us or Tille. Please write here or write ut att till6699@yahoo.se.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:58:43:
    Mmm have to correct the mailadress.. tille6699@yahoo.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-12 16:09:48:
    Då insamlingar och länkar till insamlingar inte är tillåtna i forumet undanber vi oss från att ni nämner sådant i denna tråd. I gästböcker är detta okey, men inte i tråden. Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-16 08:44:24:
    Nu har vår lillprins stilla somnat in. En kämpe som få med ögon så blå. Saknad av många.
    Kramar
    Mamma

• Svar på tråden Tilles tråd
  • Ellisen

Sov gott Tille. Tack för att du har gjort oss till bättre människor som fått oss att tänka till och ta till vara på varje dag, varje ögonblick med våra nära och kära.

En stor kram till Tilles nära och kära, vi tänker på er!

• SPaaso

Sov så söt nu lille Tille!
    Mina tankar är med er.

• sanderspappa

Stark kille som kämpade in i det sista... Vilken kämpe ni har till son... Glöm aldrig att det är eran son oavsett om han är en ängel nu.

Ni är de bästa föräldrarna som han kan ha!.

• sebbis

Hvil i fred lille Tille.
    Vi føler med dere.

• 83an

Tille kämpen vi aldrig kommer glömma!
    -------------------------------------
    Slutet var nära
    det kände Du nog till
    Du sa farväl till alla kära
    nu gör Du som Du vill
    Från all den hemska smärta
    slet Du Dig fri
    Med sorgen i vårt hjärta
    så är allt nu förbi
    Så tog Du sista klivet
    det var sista gången som Du log
    Nu lämnade Du livet
    den 15:e april var dagen då Du dog
    -------------------------------------
    Du tappre riddare och kämpe, Du har berört så många, så många...
    Och vi kommer minnas Dig länge framöver.
    Så skönt för Dig att Du äntligen fick dina små vingar för att flyga upp till de andra änglabarnen.

Therese, Nicklas, Liam och Dea, ta hand om Er, vi tänker på Er!

Många Kramar

• Bluebell

Sov gott Tille! Hoppas du har det bra nu. All kärlek till din familj!

• Liam o Lukas

Tårarna rinner som en flod nerför mina kinder,,,
    Jag har inga ord men sorgen, är här , naturligtvis hos Er therese och nicklas ....
    beklagar så innerligen!!!!!
    Änglarna är hos han, Tille har hittat sin Frid....

• Flisaskruttan

Jag är så glad att jag tände ljuset på min trappa!
    Att jag fick hjälpa dig att hitta vägen.
    Vila i frid nu lilla vackra barn.
    Du är den underbaraste lilla ängeln!

Jag får verkligen beklaga sorgen, men nu har han det ju underbart. Får springa runt med sina änglakompisar och vaka över oss som är kvar här nere på jorden!

Är det okej om man fortsätter att skriva till Tille på den här tråden Therese?
    Det blir liksom så tomt om man bara slutar så där bara för att hans själ inte är instängd i en liten kropp längre.

Alla tankar och all heder till familjen. Hoppas att erat undanstoppande inte blir allt för tråkigt. Tänk vad eran UNDERBARA lilla man han uträtta för mänskligheten.
    1000 och åter 1000 kramar och De vackraste tankar på ERAN / ALLAS *TILLE*
    / Maria m Familj

Svar på tråden Tilles tråd