Inlägg från: Hannie |Visa alla inlägg
  • Hannie

Scrapbooking2!

Jag känner äntligen att jag är redo att beställa från USA nu för det verkar ha gått bra för alla som beställt därifrån.
    Grejen är bara den att jag tycker många sidor har så mycket "out of stock". Har ni tips på något ställe som inte brukar ha så mycket restat material?

Garfield, du nämnde någon gång ett ställe som hade "sjukt" mycket papper. Kommer inte ihåg vad det var för ställe, kan du helpa mig!?

• Hannie

Idag kom avit för mitt sista månadspaket från papprika. Hoppas, hoppas det är något jättefint den här gången!
    Rätt så kul att få hem något regelbundet, men det gäller att det råkar falla en i smaken...

• Hannie

Ååh, tack Garfield. Egentligen är jag knas som utsätter mig för ett sånt ställe, meeen...
    Ska ta och plöja mig igenom stället i helgen och lägga in en beställning.

• Hannie

Har du beställt där nån gång Karin?

• Hannie

Låter bra det! Ingen kul att beställa från en sida som har rykte om sig att strula med leveranser o.dyl.

• Hannie

Sussie:
    Ifall du har en okänd besökare i din gästbok så är det jag som var och kikade på din layout (är bortrest och hade inte tänkt logga in men var ju tvungen att göra det ändå).
    Jättesnygga sidor! Var har du fått tag på blomdekorationerna?

• Hannie

Jozebelle:

Jo, den där sidan är fullständigt livsfarlig!! Det finns hur mycket snyggt som helst. Håller med om att vissa av papprena är nästan för fina att användas, Teri Martins är som konstverk i sig.

• Hannie

Tack Lamilla, vad gulligt av dig! Dina underbara babyalbums-layouter har inspirerat mig att prova det där med vikta hörn någon gång. Så snyggt!

• Hannie

Månsi:

Panduro har fått in lite scrappinggrejer har jag hört. Vet inte exakt allt de har, men bland annat har de ett grundkit med papper, mallar och sånt.
    De har också syrafria gel-rollpennor som heter Sakura i alla möjliga färger.

• Hannie

Fotofix, små dubbelsidiga klisterlappar, är jättebra för att fästa t ex foton på papper. Lim kan i värsta fall göra papper buckligt. Det finns syrafritt lim på många webbutiker. Jag har köpt min från scrappamera.se och jag tycker det är bra för att fästa små pappersdetaljer. FInns även limpennor som är smidiga att använda sig av.

Svar på tråden Scrapbooking2!