Scrapbooking2!
Kaki:
Cia75 har mesh i en av sina layouter. Ska kika vilken det var, så kan du se på vilket sätt man kan använda sig av det.
Kaki:
Cia75 har mesh i en av sina layouter. Ska kika vilken det var, så kan du se på vilket sätt man kan använda sig av det.
I den gröngröna layouten var det. Man dekorerar med den helt enkelt, hur det bestämmer man själv.
Hoppas du Cia tyckte det var okej att jag hänvisade till den.
Det var så lite så Kaki. Fråga på, det är därför denna tråd finns!
Välkommen hit Spuffy!
Mikkis:
Har du kollat på fotoaffärer? De brukar ha album i olika storlekar med fasta blad. Står iaf ibland på de om de är syrafira eller inte.
Man tycker nästan alla borde vara det när de säljs i fotoaffär, men man kan aldrig vara säker.
Annars finns det på Coop Forum som Sambima skrev här ovan.
Månsi:
Ifall du blir sugen på quickkutz-bokstäver så finns det att köpa på scrappamera.se. Även privatpersoner på olika forum säljer ibland dessa färdigstansade bokstäver.
De är verkligen snygga! Finns förstås i olika typsnitt.
Fast med datorn kan man ju också göra fina bokstäver. Lite mer pill när man ska skära ut de, men det är det oftast värt.
Färdigstansade qk:s kostar typ 50 öre-1 kr per bokstav.
Månsi:
Så söt!
Fint och stilrent med småhjärtorna på sidan.
Malin:
Nejnej, inget elittänkande här inte!!
Jag vet bara inte svaret på din fråga. Du får hava lite tålamod så får du nog svar.
Alla:
Ni som är på tradera och söker material till scrapbooking;
Vad ska man skiva för sökord för att få fram ALLT som finns inom området. När jag skriver Scrapbooking får jag endast upp typ 60 objekt.
Förut fanns det flera sidor...
NU kom helt plötsligt flera sidor fram på Tradera! Gick en annan väg än den vanliga.
Hmm... konstigt!
Jaja, mysteriet är löst.