Inlägg från: Hannie |Visa alla inlägg
  • Hannie

Scrapbooking2!

Sen behöver man inte allt "krafs" som finns att köpa. En liten samling av enfärgat papper, penna, dator (för att skriva ut texter om man inte är så säker på handen själv) och du kommer väldigt långt. Det enkla är ofta det finaste!

• Hannie

Hihi, ta det lugnt Bomull!
    Vi är ett nyfiket släkte, men det är givetvis inget tvång att lägga ut sina alster om man inte känner för det.
    När du blivit varm i kläderna kommer du dock säkerligen märka att du VILL visa upp det du gjort eftersom det du skapat betyder något viktigt för dig.

• Hannie

Det är amerikanska mått och är i svenska centimetrar ungefär 30 x 30 cm. (30,5 har jag mätt det till)

• Hannie

Cattis, jag ska också beställa ett album 12*12 som man fyller med plastfickor.
    Vill höra tips på var det finns bra sådana.
    De svenska scrapsajterna har tyvärr inte så mycket album.
    Lifetimemoments har många fina att välja mellan. Tycker om Chatterbox Spruce-album, den är neutral i färgen.
    Men är ändå inte säker på om den är den rätta för mitt babyalbum...

• Hannie

Sånt är så tråkigt, speciellt när man förväntansfullt gått och väntat på paketet i evigheter!
    Vad händer när posten slarvat bort grejer? Får man kompensation på något sätt? Eller väntar de och ser om den kommer fram?

• Hannie

Hihi, ja då hade man gått i taket! Slarva bort mina scrapsaker och jag ska visa mitt rätta temperament.

Själv väntar jag på en ny bok om Scrapbooking som finns på biblioteket. Den som har den nu är redan nästan två veckor sen med att lämna in den så man undrar ju om personen tänkt behålla den själv.

• Hannie

1 tum är 2,5 cm. Kan det stämma???

• Hannie

Delifi:

Ifall du vill kan du ju joina oss i forumet scrapquick.se. Där finns bl a något inlägg om olika paket som finns att köpa. Under kategorin General discussions.

Svar på tråden Scrapbooking2!