-
-
Har beställt hem Bazzill cardstock både från scrappamera och scrapbooklifestories.
Nu märker jag att grovleken på strukturen varierar. Kan någon guida mig i Bazzill-djungeln och berätta hur många olika strukturer det finns på dessa papper?
Blandar ni olika grovlekar i era album? (nog för att man kan bestämma sånt själv, men vill bara höra hur ni gör). -
Det var väldigt tydliga bilder! Tack Johanna. :)
-
Syster Anna:
Jag har beställt från Papprika och det har funkat bara bra.
Beställde ett 3-månaders paket som kommer i slutet av varje månad så jag vet inte riktigt hur snabb leveranstiden är när man beställer ur övriga sortimentet. Tror dock inte att det ska ta särskilt lång tid.
De paketerar papprena ordentligt mellan tjock kartong så man behöver inte oroa sig för skadade hörn.
Tycker att de flesta Svenska Scrapbutikerna verkar seriösa så nog vågar i alla fall jag betala i förväg. Sen kan det givetvis hända saker i posthanteringen, men tror verkligen inte att det är vanligt.
Jag har handlat från scrappamera.se, papprika.se, och scrapbooklifestories.nu.
Den sistnämnda har jättefint papperssortiment tycker jag.
Lycka till med dina beställningar!
// Hanna -
Aiwendil:
Man kan ju scrappa om fester, släkten, tjejkvällar, syskon, bröllop man varit på, vackra vyer som betyder något för en... Har förstått att du är musikalisk, varför inte scrappa om någon föreställning du varit med i!? :) -
Eller frisyrer du gjort! :)
-
Jozebelle:
Jag är intresserad!! Finns nog många andra nybörjare här som kanske vill joina ett forum också... -
SAmbima:
Exakt vad är swappar? -
Visst är en tag någon slags etikett?
Sambima vet nog mer om det. :) -
Sambima:
Jag förstår precis vad du menar. Låter inspirerande att ge och få fina saker av varandra.
Jag skulle få världens ångest för att mina grejer kanske inte var fina nog, men då är jag tramsig också. ;)