• xxmeyaxx

* Roliga händelser under förlossningen *

Sitter här och tänker på dagen då jag ska få föda fram mitt barn. Nu är jag iofs inte gravid då, men jag hoppas på det inom en snar framtid. Men förlossningen grubblar jag lite för.

Jag är livrädd för blod och tanken på smärtan får mig att rysa!

OM JAG BARA FICK, skulle jag stanna i väntrummet under tiden som jag skulle föda mitt barn. Kommer ju inte undan det. det är ju inte precis som att jag kan knuffa in sambon i förlossningssalen och säga "jag väntar här."

Det finns nog många kvinnor som oroar sig för sin förlossning och jag tänkte att vi kunde släppa lite på den nervösa linan. Det kan hända mycket roligt under en förlossning och DÄRFÖR vill jag att i denna tråd - så ska man skriva ner roliga händelser under eran förlossning! Något som ni skrattar åt idag.

Kom igen nu, tjejer!

• Svar på tråden * Roliga händelser under förlossningen *
  • UmmAminah

jag o killen har suttit o skrattat i kapp i den här tråden i går. får kanske skriva oxå då.

När jag födde dottern låg jag o sög ganska intensivt på lustgasen. Jag hade ctg på o låg i min dimma o hörde hörde hjärtljuden som techno musik o låg o hypnotiserade mig själv. as bra.
    Men tror jag fick mig en sup för många för mot slutet hallucinerade jag att jag var i en ljus gång som stupade rakt ner o jag blev as rädd. O helt helt mot slutet börjar jag yla att jag har en mask i rumpan som måste ut.. då börjar pappan fundera väldigt o ringer på larmet... lilla damen var på väg ut. :)

Min syster var så väck på lustgas att när hon kom ut o låg så fint på hennes bröst så pep hon ur sig "ta henne inte"
    Det va ingen i närheten o ingen anledning att ta bort henne.

• Beccy101

Jag kollade mycket på Top Model under graviditeten.
    På förlossningen var jag väldigt tyst, hade så ont att jag gick helt in i mig själv, var i en egen värld med lustgasen.
    Men mitt upp i allt tog jag bort masken och började säga att jag var med i Top Model och sjöng på introt till programmet...  wanna be on top nanananananaa? Och så började jag vifta med armarna o ba "SÅ HÄR GÖR MAN i Top Model!!"

Till slut fick dom använda sugklocka, då jag krystat i flera timmar. Och värksvag och hade ingen ork kvar efter 22 timmar. Så sa dom att jag skulle ta bort lustgasen, men självklart totalvägrade jag så jag försökte lura dom och höll fast den stenhårt och sa "Men nej alltså jag har den bara så jag har nåt att hålla i, ska inte ta nåt. loooovar" Sen sög jag som en galning som om det vore mina sista andetag, tills dom slet loss den hehe.

• kohler12

minns när jag låg på förlossningen för snart 4år sen o skulle få min son jag krävde av barnmorskan att jag skulle få se på 2 1/2 män :) hon avrådde mig men jag fick min vilja igenom satt o asgarvade rakt igenom dem dubbelavsnitten hehe

pappan tyckte jag va knäpp, känner du något frågar han jag svarar: ja lite som om det trycker på neråt men ska se färdigt först föda kan man göra sen sa jag :) hahahaha

• KRSn
    linhen skrev 2006-04-18 19:54:09 följande:
    Jag har läst i en tidigare likadan tråd en fantastiskt roligt upplevelse, ska försöka återge.

Tjejen hade fått EDA och gick runt i rummet lutad över ett gåbord. Plötsligt ser hon en bajskorv på golvet och säger typ 'fy vad äckligt, vem har lagt den där'? Varpå hennes man tittar förvånat på henne och svarar lungt: 'men älskling, det var ju du'....

Kan se det framför mig och tycker att det är hysteriskt roligt!
    HAHAHAHHA!!! Jag döööör! VARFÖR sa han inget direkt?! =D

Svar på tråden * Roliga händelser under förlossningen *