• Anonym (rökare)

-----Rökning under graviditeten-----

Måste bara få lätta mitt hjärta och säga det att jag e rökare o gravid och har läst många trådar här inne ang graviditet och rökning...
    Måste bara få säga det att jag e så trött på denna eviga diskussion som finns om hur farligt det är och om hur illa det är att se en gravid kvinna röka på stan bla bla..
    Vi rökare vet att det ser illa ut mm vi vet att det inte direkt e såå hälsosamt mmm..
    men det e vårt val... ni som tycker det e så illa mm trampar verkligen på oss gravida rökare.
    Vi har gjort detta val att röka så låt oss göra det , ni gör inte saken bättre genom att bara klaga...
    uch blir såå trött på dessa inlägg...
    Vile bara skriva detta .....
    Hoppas min åsikt inte trampas ner nu för vi alla har en åsikt...

• Svar på tråden -----Rökning under graviditeten-----
  • emmies

skrattigtjej: ja det märks att du bara e 18!!!

• skrattigtjej

siket påhopp jag fick då... gr.... fick man inte säga sin mennig hör elle?

ja e mer mognare än en 18åring,.... men ja utrycker mejj ej bra i ord, pg min dyseliksil.. tyvär.... och ingen undanflykt...

ja str självklart för de ja skrev... och ja menade inte på de sättet...

ja mena bara de medför mer risk att bara sluta tvärt om man e gravid... för d medför större risk...de ha tillomed en barn morska sagt te en gravid.. shit asså...

• idiblon

skrattigtjej: Ja, det kanske inte är det bästa att sluta rakt av som gravid. Men det fanns många fler undermeningar än det i ditt inlägg. Nåväl, nu ska jag gå och lägga mig. God natt.

• emmies

du fick inte nåt på hopp.. idiblon gav dig fakta, och jag tycker inte du verkar vara en mogen 18 åring! jag har sj rökt under hela min grav..(dock inte stolt) men jag vet hur fel det var.. och såhär i efterhand vilka påföljer det kan bli.. men få det inte att låta som att det vore vatten! och att shit asså det e inte alls farligt för det e det tyvärr,

• skrattigtjej
    emmies skrev 2006-04-29 01:10:47 följande:
    skrattigtjej: ja det märks att du bara e 18!!!
    vadå bara? 18 är en väldigt ung och  väldigt mogen ålder....
    idiblon skrev 2006-04-29 01:14:24 följande:
    skrattigtjej: Ja, det kanske inte är det bästa att sluta rakt av som gravid. Men det fanns många fler undermeningar än det i ditt inlägg. Nåväl, nu ska jag gå och lägga mig. God natt.
    undermenningar?????
  • skrattigtjej
    emmies skrev 2006-04-29 01:17:15 följande:
    du fick inte nåt på hopp.. idiblon gav dig fakta, och jag tycker inte du verkar vara en mogen 18 åring! jag har sj rökt under hela min grav..(dock inte stolt) men jag vet hur fel det var.. och såhär i efterhand vilka påföljer det kan bli.. men få det inte att låta som att det vore vatten! och att shit asså det e inte alls farligt för det e det tyvärr,
    det påverka inte alla.... och de e bevisat att de e farligare att omges av rökande personer... utan elle med grav... och de e vetenskapligt bevisat....så förstår ej vrf alla upprörs av de???????????????
  • emmies

skrattigtjej: det e lika farligt att röka som passivrökning ja! vartvill du komma??

• Kimmis

emmies: Japp, det gjorde jag, för jag uppskattar inte att bli kallad för snorunge.
    Alltså, jag håller inte med skrattigtjej, men allvarligt emmies, kan du sluta racka ner på alla som är unga?!
    Du verkar ha något emot folk som är yngre än du..

• emmies

Kimmis: men heej har du hittin in hit igen! roligt o de dig nä absolut inte men när man märker hur små vissa är kan jag anmärka på dem.. det finns "vuxna" unga och "omogna" unga! anledningen till att jag skrev väx upp till dig var för du hade en tråkig attityd utan anledning och till skkrattigtjej för hon pratade om rökningen som om den inte vart farlig..

• Anonym

Skulle vilja säga så här att det finns fler tjejer/mammor som dricker när de är gravida än ad et är som röker, kasta inte skit på de som vill göra som de vill göra.
    Vi har två st pojkar/tvillingar och där gick allt bra även om min sambo tog ett sug då och så. Bättre pojkar finns inte. Lycka till och ta så få bloss som möjligt öven om  det är svårt, vet av egen erfarenhet. 

Svar på tråden -----Rökning under graviditeten-----