Star People?
Någon som känner till fenomenet SP och har åsikter och tankar om det? Kanske t.om någon som känner en?
Någon som känner till fenomenet SP och har åsikter och tankar om det? Kanske t.om någon som känner en?
Vet bara en snubbe som flyttade till göteborg och kom hem och sa att han visste varför han känt sig utanför jämt. Han var en star people. Men han utvecklade det inte så mkt mer för konserten med Iodine Jupiter började, och den gick vi på. Han var tagen, jag gillade inte stämningen.
Är också nyfiken på va 17 han menademed Star People
Dumma jag, jag kanske skulle förklara vad det är.. *S*
Sp är en människa som egentligen är en inkarnerad utomjordling som kommer från en planet där invånarna är mycket, mycket högt utvecklade andligt och mentalt. De inkarnerar här frivilligt, för att försöka påverka folk att förstå hur illa vi gör vår planet. De är även här för att förbereda människan inför nästa fas i människans medvetandetillstånd. Inte alla vet om att de är en SP, inte alla får nånsin reda på det, men de som får de brukar känna ett lugn efter ett tag, eftersom de fått en förklaring på de känslor av utanförskap de alltid känns.
Kortfattat.
Ursäkta, men jag tycker personligen det låter lite befängt.
Justja, det var nog typ så han sa. Detta var C:a 1995 eller nåt. Vet inte vad han gjort sen dess, bara att han inte längre har kontakt med sina gamla polare.
dmjugg: Alla har ju rätt till en egen åsikt. bara du respekterar de som tror på det och inte kommer med elaka namnkallande.
Prinsessans: Då pysslar nog han med att utveckla sig och att läsa på. Kanske skriver en bok elelr nåt? MAn vet aldrig! Men jag tycker det är dumt att säga upp bekantskapen med sina vänner för det. Det är ju knappast meningen. Men vissa klarar itne av att hantera det de får veta tyvärr.
Självklart får de tro vad de vill och jag säger inga elaka namnkallande. Men du frågade ju efter åskiker och tankar om det så...
Ja absolut! Jag bara skrev det utifall, man vet aldrig hur folk betersig här ibland.. menade inget illa till dig!
Okej, då förstår jag.
Håller med om att jag kunde ju vart illasinnad. Finns många såna här ja, som inte respekterar andra.