• JessicaB

Star People?

Någon som känner till fenomenet SP och har åsikter och tankar om det? Kanske t.om någon som känner en?

• Svar på tråden Star People?
  • JessicaB

Jossa: precis så ser jag det med. Hihi. man måste se lite bakom fasaden.

Millan: Om 200 år är det tyvörr för sent tror jag... Enligt de meddelanden folk får som har ufokontakter är det bråttom... Titta bara på jorden idag...
    Och jag känner samma press och stress.. Tyvärr.
    Jag är glada att ni inte vet hur otroligt frustrerande det är att itne få folk att förstå ibland..

• Jossa82

jag tror i o f s att star people är samma sak som de "änglar" man pratar om som har kommit ner på jorden för att hjälpa till. tror att när man går vidare till nästa plan så kan det lika gärna vara en annan planet/ annan nivå osv. tycker inte att det är så väsentligt om man kallar dem änglar, star people eller utomjordingar.. liksom samma poäng..

• JessicaB

Millan: Mycket i de böcker ajg läst, där folk som har ufokontakt berättar det, och ajg har den känslan själv otrolgit starkt. Så uppmuntrande detta blev nu... Det var ju itne riktigt meningen..

Jossa: Okej du får tro det.. Jag säger itne åt folk vad de ska tro men allt jag vet tyder på att det inte är samma sak. Dock har de ju samma syfte och det är ju det osm räknas.. Sp "kommer inte ner" nånstans eller visar sig i visioner elelr så. Vi är människor som lever på jorden i vanliga kroppar..

• Jossa82

jessicab: jo, fast jag menar såna också, att det liksom är människor som varit klara med jordelivet och gått vidare, blivit änglar eller dyl, men som valt att inkarneras som människor och lever som det idag.. det är det jag fått höra att jag är.. oavsett om man tror att det är gud eller utomjordingar som ligger bakom det..

• JessicaB

Millan: Tja Bush är ju inte lång tifråna tt trycka på en knapp coh släppa kärnvapen över Iran t.ex.. Du akn jut änka dig de konsekvenserna.. vi kommer helt enkelt ta kål på oss själva. resuserna håller redan på att sina, vi brönner och hugger ner jordens lugnor, regnskogen, förstör oxonlagret. OSv osv. Det räö itne så svårt att räkna ut egentligen....

En bra sida att hjälpa LITE är www.ettklickforskogen.se

Jossa: Mjao Klara me djordelivet ja, men det betyder itne at tman slutar att återfödas. SP är folk som kommer från adnr planeter med en högre utvecklingsnivå, vibrationsnivåp, elelr hur jag nu ska förklara det. Och det är itne riktigt samam sak som de som är färdiginkarnerade helt. För jag antar att det är människor som är färdiginkarnerade du menar?

Äsch det spelar ju ingen roll egentligen. huvudsaken är att vi arbetar för samma mål?

• Millan1984

jessica,det är sant... nån kommer att se till att världen drabbas rejält hemskt att en enda person kan ha den makten..

• Jossa82

eftersom det inte är nåt jag fått bekräftat om man säger så så kan vi säkert mena samma sak

• JessicaB

Millan: ja särskilt när Bush säger sig ha fått det uppdraget från Gud. Helt sjukt....

Jossa. ja vi säger så.

Svar på tråden Star People?