Star People?
Någon som känner till fenomenet SP och har åsikter och tankar om det? Kanske t.om någon som känner en?
Någon som känner till fenomenet SP och har åsikter och tankar om det? Kanske t.om någon som känner en?
Millan: Nja, jag tror jag tar de första stapplande stegen, närmar mig försiktigt...
Eller jag försäker nog bara ta upp där jag slutade sist än så länge.
Lily, vad fick dig att sluta(det gick för snabbt men hur kände du dig då?)och vad fick dig att vilja börja om
??
Mwahaha!
Jag VISSTE att det fanns en förklaring till att vissa beter sig som om de vore från en annan planet!
Nu vet jag varför! Jag är tammefan omgiven av Star People, tack för att ni berättade!!
Millan1984;
Jag kände att jag inte själv kunder kontrollera eller påverka det som höll på att hända, min utveckling skedde på något sätt "över mitt huvud" och jag fick inte ta det riktigt i den takt jag ville, eller påverka det själv. Det skrämde mig och jag kände mig tvungenatt sätta stopp för det tillslut.
Ex. Jag kunde "sugas ut" ur min kropp eller göra s.k. astrala projektioner spontant, upplevde de som skrämmande eftersom jag aldrig lärde mig att kontrollera eller styra dem själv. Jag kände frustration och ilska över det, och det i sin tur ledde till en del lite negativa upplevelser.
Anledningen till att jag vill börja om är ju för att jag innerst inne vet att detta är "rätt" och jag vill ta reda på mer om mitt ursprung, mina förmågor, känner att jag har mycket kvar att lära och vill utvecklas o.s.v.
Oj här hade det hänt saker? hej igen Lily!
Otorlgit intressant att läsa dina inlägg tack för dom!! Låter verkligen som om det är mycket på gång med dig! vad härligt!! Hoppas jag du tycker?
JessicaB, Ja jag börjar så sakta "komma igång" med min utveckling igen, men den här gången känner jag mig tryggare och att jag får ta det i min egen takt.
Jag tror i och för sig inte att min utveckling har legat still sedan 2000 eller 2001, men jag har inte varit lika medveten om den bara.
Jag tror att de flesta Star People (eller änglar, ljusguider o.d. som inkarnerat på jorden) har en väldigt regelbunden, förmodligen daglig, kontakt med sitt ursprung. Det kan vara både medvetet och omedvetet. Oftast sker det i sömnen, men det kan även vara små "glimtar" under vaken tid också.
De flesta av oss har ett ensamhetsbehov, vi behöver en liten stund för oss själva om dagen för att "rensa" våra intryck och knyta an till vårt inre och vårt ursprung.
Lily: Det tror ajg med, särskitl i sömnen för de som itne kommit igång ön.
Japp precis så är det. men ensamhetsbehovet alltså. Och jag känner mig trängd på den punkten eftersom jag är sambo... Jag HAR mitt eget häxrum (som vi kallar det) men ändå..
JessicaB: Har söktpå Wennergren på adLibris, vilken av böckerna handlar om SP?
Sen undrar jag om inte våldet och kylan oss människor emellan kommer att ta kål¨på oss före vår behandling av Moder Jord gör det. Om ni inte menar nåt världskrig eller så.?
Jag börjar ta mig fan bli livrädd i detta land. Galningarna har tagit över. Burrrr. Nä vi behöver flera SP.
Ropen skalla en SP till alla!
f'låt,
Ja jag är så där nördig.
Hittade denna info på paranormal (liiite långt!):
Stjärnmänniskor eller Starpeople är en ganska ny företeelse. De sägs finnas här för att hjälpa Jorden och Jordens människor att hitta rätt igen. Den moderna människan har kommit på kollisionskurs med Gaia och naturen. Därför har Jordens livsandar kallat på hjälp. Hjälpen kommer framför allt ifrån änglar. Stora änglaskaror har ryckt in och låtit sig inkarneras i människokroppar. Deras enda uppgift är sedan att hjälpa, informera och lära människan hur hon skall leva i harmoni med Jorden. Denna hjälp kommer även ifrån annat håll som t.ex. andra planeter men i detta fallet så är det i huvudsak för Jordens skull och inte för den inkarnerades skull. Vår jord håller just på att befolkas av mycket visa varelser och bli inte förvånad om många oväntade lösningar dyker upp. Det är det de är här för. Stjärnmänniskor har sin ursrpungliga vistelse bland sjärnorna någonstans i universum. Där av namnet. Just du kanske är en stjärnmänniska. Då vet du varför du är här.
Här är en allmän uppräkning på symptom på Star People:
1. har speciella ögon
2. har stor personlig karisma
3. har extra låg kroppstemperatur
4. har en ovanlig blodtyp eller en blandning av två blodtyper
5. har ett extra eller ett felplacerat revben
6. har en extra eller två sammanväxta ryggkotor
7. är överkänslig för elektricitet eller elektromagnetiska fält
8. har extra lågt blodtryck
9. har kronisk bihåleinflammation
10. klarar sig med lite sömn
11. har sin aktivaste tid på natten
12. var ett oväntat barn
13. känner ingen äkta gemenskap med föräldrarna
14. känner att deras förfäder kommer från en annan värld
15. känner en press att tiden håller på att rinna ut
16. hör speciella ljud i öronen
17. hade osynliga kamrater som barn
18. hade en speciell upplevelse i femårsåldern
19. har haft fortsatt kontakt med varelser av olika slag
20. hade ytterligare en speciell upplevelse i elva-tolvårsåldern
21. har haft ovanliga talanger inom annorlunda eller avancerade områden
22. uttrycker utomplanetariska bilder inom olika områden t ex konst
23. känner att barn och djur dras till dem
24. har speciella kors i sina handflator
25. känner dragningskraft till kristaller och andra stenar
26. drömmer ofta om att de flyger
27. känner starkt för vissa gamla kulturer
+ att de:
1. känner ofta igen varandra
2. skryter inte över att komma från stjärnorna
3. är observatörer
4. har extra känsligt luktsinne
5. är inte alltid intresserade av att äta
6. känner att de är annorlunda
7. blir lätt uttråkade, känner sig rastlös
8. kan ej arbeta monotont
9. har behov av tystnad
10. har behov av ensamhet
11. känner sig missförstådda
12. lever intensivt
13. är sensitiva och har stor intuition
14. arbetar i ljusets tjänst i stort eller i smått
15. är ibland uppmärksammade i större sammanhang (men arbetar lika ofta i det tysta)
16. är överkänsliga för gifter av olika slag
17. är känsliga för oregelbundna vanor
18. är intresserade av parapsykologi, filosofi, esoterik, religion, astrologi etc
19. arbetar effektivt och noggrant
20. känner att de har behov som andra människor inte har
21. pratar inte i onödan
22. är ödmjuka och söker det enkla livet
23. har UFO-kontakt eller ser UFO på himlen
24. har INRE KONTAKTER
25. har ett inre seende
26. har healingkraft i sina händer
27. lever med en fot i varje värld
28. har varit på Jorden flera gånger förut
29. tiger och lider
30. har extra stark hörsel
31. är sökare
32. är underskattade
33. är lillgamla som barn
34. har lätt för att lära
35. är uttrycksfulla
36. praktiserar kravlös kärlek
37. är lärare
38. har eller har haft självmordstankar
Allt som uppräknats ovan är egentligen rubriker för mera ingående förklaringar. Av enbart denna uppräkning kan man inte alltid se precis vad som menas.