Star People?
Någon som känner till fenomenet SP och har åsikter och tankar om det? Kanske t.om någon som känner en?
Någon som känner till fenomenet SP och har åsikter och tankar om det? Kanske t.om någon som känner en?
Aha okej. Låter spännande. Ska kolla efter böcker. Har haft samma erfarenhet vad gäller utvecklingen. Var tvungen att stänga av. Min kompis fr den tiden är ett fullt utvecklat medium nu vad jag förstå. Jag var inte redo, lika delar rädd. Nu börjar det hända småsaker igen,(enklare grejer som varsel när besök eller ska möta någon, lampor som är tända när jag kommer hem. Nån som springer i trappan innan jag öppnar ytterdörren) men vet inte om jag vill nu när jag har småbarn. Det följer alltid med den där andra sidan upplever jag. Den där prövande sidan som kan vara obehaglig. Eller så är det jag som drar till mig lika mycket av bra som dåligt bara, vad vet jag.
Eftersom jag inte vet just något om SP kan ni ju bara ignorera följande
Jag tänkte på att just utanförskapet är väl något som jättemånga känner. Man behöver kanske inte ha en mer speciell själ än andra, man kan bara ha begåvats med egenskaper som konstnärlighet(=betraktar- och avbildarögat), blyghet eller bara intelligens över genomsnittet som kanske överträffar ens sociala intelligens.
Ursäkta sena svaret, jag har varit superjsuk.
Lilou: Det är en myckt svåröfklradad känlsa, snarare en vetskap. Ett slags megaringande i kroppen och själen som satta igång när jag läste om det här. Jag vet itne riktigt hur ajg ska förklara.. Fråga mig gärnaom du vill!
Prinsesans: ja självklart kan man känna sig utanför av många anledningar, men det här är liksom en annan slags utanförskap.. Men jag kan ju givetvis itne övertyga någon utan bara berötta vad jag tror och känner..
Och överintelligent tror jag knappast att jag är
hej på er!
Jag har alltid känt mig utanför och haft en väldigt stark intuition. Vart jag än varit så har folk reagerat mycket starkt på mig, oftast med fascination men även vissa med ilska osv. Har nu förstått att jag har starka energier om mig, vilket gör att jag måste försöka tona ner mig, om man säger så. Varenda spåkvinna o fyl jag varit till har kategoriserat mig just som detta, även fast jag inte kommit i kontakt med begreppet "star people" förut. Innerst inne vet jag nog att det stämmer också, oh jag spår lite i tarotkort och sysslar med healing mm. Men jag ser det inte som utomjordingar osv. utan jag ser det som att det är själar som "blivit klara" med sin andliga utveckling och gått vidare ett plan, kalla det himlen, nirvana eller vad ni vill, men som sedan valt att kliva ner på jorden igen för att sprida ljus och glädje
Jossa: Då är det inte samma fenomen som SP men dock ett liknande! Vad kul att du hittat vem du är så att säga!
Jisses, här avslöjar jag en av mina innersta hemligheter och tråden dog. Skrämde jag slag på folk tro? *skrattar*
Jessica, vad är en sp egentligen och vad är dess uppdrag?? varför vet många av dessa inte om att dom är det??
Millan: Kopierar det jag skrev på sida 1.
Sp är en människa som egentligen är en inkarnerad utomjordling som kommer från en planet där invånarna är mycket, mycket högt utvecklade andligt och mentalt. De inkarnerar här frivilligt, för att försöka påverka folk att förstå hur illa vi gör vår planet. De är även här för att förbereda människan inför nästa fas i människans medvetandetillstånd. Inte alla vet om att de är en SP, inte alla får nånsin reda på det, men de som får de brukar känna ett lugn efter ett tag, eftersom de fått en förklaring på de känslor av utanförskap de alltid känns.
Många vet det helt enkelt inte därför att de kanske itne kommer i kontakt med fenomenet via böcker, Ufo eller annat.
vad ska en SP göra med sina gåvor??
Alla har egentligen igna speciella gåvor, förutom kunskap och insikter. Och aj det ör ju en slags gpva. De är här för att fömedla dessa budskap,a tt försöka få människan att fatta att vi ör på väg åt fel håll, att det går åt helvete, enligt min mening, om vi fortsätter i samma stil. Vi måste värna emr om naturen, vara mera öppna, acceptera att det finns andra saker än det man kan ta konkrekt på. Allt sånt. De är här för att upplysa helt enkelt. Och de allra, allra flesta gör det i tysthet, lugnt och stilla, t.ex i såna här forum, några få perosner i taget, som kanske, kanske, kan ändra inställning.
Många Sp har även s.k UFO-kontakt.
Jisses vad slarvfel det blev, förlåt, dumma reumatism.. Jaja.