• JessicaB

Star People?

Någon som känner till fenomenet SP och har åsikter och tankar om det? Kanske t.om någon som känner en?

• Svar på tråden Star People?
  • JessicaB

Jag har läst i böcker att det finns officiella personer som är det ja, men de vill givetvis var anonyma. du kan ju tänka dig själv hur deras kariär skulle dala och vad folk skulle säga om de gick ut med det...

• Millan1984

jessica, haha, ja det är ju sant omgivningen skulle nog bara skratta och tycka att det var fånigt...

• JessicaB

Så vitt jag vet är DiLeva ingen SP, han om nån borde ju ha sagt det.. *S*

Eller låsa in personen i fråga.

Så jag bara väntar på männe i de vita rockrna.

• Millan1984

varför är samhället i sig så emot allt som har med det andliga att göra?? det om något borde man ju vara intresserade av??

• Jossa82

ja men han har ju sagt det, läser man mellan raderna på det han säger/sjunger så är han ju riktigt klar med det..

• JessicaB

Millan: Oftast beror det på att folk är rädda för det okända. tyvärr. Och att det låter för underlgit för att vara sant. Men förut tyckte ju folk att vissa var idioter när d epratade om att åka till månen....

Jossa: Good point, det täntke jag itne riktigt på, lyssnar itne så mycket på honom. Så tja varför inte. Kan dock säga att de flesta SP inte är så "flummiga" som DiLeva. Men jag diggar honom.

• Jossa82

fast dileva är nog flummig med flit, han är ju såå smart när han gör det. för de som är tillräckligt insatta fattar vad han menar, medan andra diggar honom för att han är rolig och därför når han ut till alla..

till exempel så pratar han om det kosmiska, som skulle motsvara det andliga, och hans vattenkanna som han vattnar folk med borde ju vara energier som han sprider till folk.. heeelt underbar är han!

Svar på tråden Star People?