• astri

pitebor.... 2!!!

Här är tråden där vi från Piteå och byarna runt omkring samlas för att diskutera väder och vind!

Vi som hänger i den här tråden är:
    Pippiprollan - Sabina
    Carre - Carmen
    A N - Anna
    Fam Eklund - Mona
    missteddy - Jeanette
    astri - Linda

VÄLKOMMEN ATT ANSLUTA DIG TILL VÅRT GLADA GÄNG DU MED!!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-28 21:22:42:
    Slarva - Sandra
    Isa590 - Linda
    Ancha - Ancha
    Ica80 - Erica

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-05-13 20:11:17:
    Nu får vi välkomna ytterligare en medlem till vårt glada gäng i form av:
    DRAKON - Frida

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-05-13 20:37:59:
    Vi har fått tillskott av ytterligare en glad trio:

dio - Jenny
    Colubrid - Anna
    Chicachula - Maria

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-05-21 21:32:01:
    Ännu mer har anslutit sig:
    Tinzu - Tina
    jessilundgren - Jessica
  • Svar på tråden pitebor.... 2!!!
  • jessilundgren

hej hej, mitt inlägg kom inte med, frågan som följer är
    vad e det för baciller som varnrar emellan våra små änglar här i stan
    anja har haft hög feber, matvägrat och kräkts i olika omgångar.
    blir knäpp snart. är iof syntomfri nu men sover dåligt och är allämnt gnällig

idag fick jag dock höra ett littet skratt och fick världens leende då jag lämnad ehenne på dagis, börjar får tillbaka min lilla glada tjej och skicka hem det dära monstret som har bott hos oss nu i flera veckor

• Callisto79

Jessilundgren:
    Huset ligger på Lars Linusv. (hette det så?!) Huset står på en gjuten platta(fråga mig inte vad det heter ) så vi behöver iaf inte krypa runt under huset.
    Såg att vi har Bf inte allt får långt ifrån varandra. Skoj med "grannar" som oxå är hemma på dagarna (OM vi nu köper huset )

• dio

Hej hej Soligt idag med även om det inte är lika varmt. I eftermiddag ska jag till älvsbyn. Det är ju kvällsöppet på  stan hehe Nä ska åka båge dit med min "svärfar" Han ville ha sällskap, dessutom fyller hans mamma år imorgon så vi ska dit och fika Ska bli skoj att få komma ut lite.

Ååååh Jag vill ha en cykel med såndär cykelsits till barn och fara ut på äventyr. Har en gammal rucklig jäkel till cykel, men den har ingen pakethållare. Lika bra kanske att jag inte har nån, har en förmåga att ramla haha

Oh My God. Omigid. Oohh My God. I Thought Nailguns Had A Safety
  • astri

Tack A N, Ancha och Carre för alla hållna tummar!
    Kanske det var därför jag inte spydde av nervositet. Jag lyckades göra en väldigt förvirrad variant av en redovisning - de andra kan ju inte tyckt det var helt uselt för de kastade inte skräp på mig.

Har morrat lite på polarn och pyret för jag vill ha såna där fula landskapsbyxor i stl. 80 eller kanske rent 86, men de hade inte, och hon kunde minsann inte kolla om det fanns någon annanstans. Ni vet - det är ju en äldre modell *fniss*

Siri har grinat heeela dagen. Hon vaknade 4, sov tack och lov under min redovisning och så har hon skrikit non stop sedan dess.

Nu har jag gjort mig förtjänt av att få FL:a och sedan ska jag städa lite.
    Inatt ska jag ta itu med en annan av mina skoluppgifter, men den ser jag faktiskt fram emot.

• astri

Pippiprollan:
    Vad skönt att höra natten varit lugn. Skönt att det inte är något "allvarligt" även om förkylningar kan vara nog otäcka.

• pippiprollan

Tack linda!

Skönt att det gick bra för dig idag på skolan å lycka till imorgon!

Klas är ute och oljar in vår altan...skönt att få det gjort ...vi har tänkt göra det sen vi flyttade hit för 3 år sen men det ha bara inte blivit av.

Imorgon ska jag på systemet...minns knapt hur det ser ut där så länge sen var det jag gick dit...nån som har nå tips på vad man kan köpa...dricker inte öl eller vin så det e cider som gäller för mig.
    Ska bli kul att komma ut å träffa lite folk,det var ett tag sen vi var på fest utan barn. Hoppas bara att jag kan koppla bort dom en stund.

Vad har ni andra för planer för helgen då?

• Slarva

Åhh... helt plötsligt blev jag sugen på vin. Du får inte dra upp sånnadär godsaker Pippirollan! ;)
    Kanske man måste in på systemet och kolla om det finns nått gott alkoholfritt vin som man kan äta till grillat i helgen. *mums*

På lördag ska vi på "fest" i Jävre, mormor & morfar firar 50-årig bröllopsdag och har bjudit hela släkten på en jättefest, det blir kul om man orkar vara vaken en hel kväll vill säga. :)

• Slarva

Äta vin? Dricka vin till grillat skulle det nog stå där uppe... Jag borde verkligen sova middag nu!

• astri

Min mormor kommer från Jävre!

Pippiprollan:
    Peters Pops är jättegoda!!

Svar på tråden pitebor.... 2!!!