• astri

pitebor.... 2!!!

Här är tråden där vi från Piteå och byarna runt omkring samlas för att diskutera väder och vind!

Vi som hänger i den här tråden är:
    Pippiprollan - Sabina
    Carre - Carmen
    A N - Anna
    Fam Eklund - Mona
    missteddy - Jeanette
    astri - Linda

VÄLKOMMEN ATT ANSLUTA DIG TILL VÅRT GLADA GÄNG DU MED!!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-28 21:22:42:
    Slarva - Sandra
    Isa590 - Linda
    Ancha - Ancha
    Ica80 - Erica

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-05-13 20:11:17:
    Nu får vi välkomna ytterligare en medlem till vårt glada gäng i form av:
    DRAKON - Frida

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-05-13 20:37:59:
    Vi har fått tillskott av ytterligare en glad trio:

dio - Jenny
    Colubrid - Anna
    Chicachula - Maria

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-05-21 21:32:01:
    Ännu mer har anslutit sig:
    Tinzu - Tina
    jessilundgren - Jessica
  • Svar på tråden pitebor.... 2!!!
  • astri

Iiiiii!!

Nu far jag och Siri iväg till universitetet. Håll tummarna för att det går bra!

*Neeeervös*

• A N

Håller tummarna för dig Linda!!

God morgon!

Tony ligger och sover för han kom hem sent igår, annars så är det han som kliver upp först till och med före Lovisa. Snacka om äckligt morgon pigg... Jag brukar kliva upp när Lovisa kliver upp ibland får man sovmorgon

Planer för idag: handla, packa imon bär det av till storsund igen, hälsa på moster Tony ska hjälpa hennes man med nå byte av nå vajrar på deras släp, träna... det var nog allt.

Vad ska ni göra då??

Är pojkarna nå bättre idag Sabina?

• Ancha

Godmorgon! vaknade just och insåg att jag sovit en timme för länge
    SKa va på dagis med Elina kl 9 så nu blir det till att gasa, ska ha utvecklingsamtal.
    Annars händer det inte så mycket idag..hoppas solen värmer idag så man kan sitta å sola

Håller alla 3 tummar för dig Linda

Ha en fin dag alla

• jessilundgren

Hej på er, hur e läget?

själv så ska jag pysa iväg på stan innan jag börjar jobba. Anjas dagisfröknar ville ha henne redan 9,30 fast jag börjar inte jobba förens kl 13. dom tycker hon är där för lite å hamnar utanför gruppen =/

nu hamnade jag häör för jag vet inte vad jag ska göra nu när hon e borta. funderar att pysa ner som sagt på stan å bara njuta av det vackra vädret.

hur ser dagen ut för er?

Callisto: lillpite? vars då? bor ju efter gamla lillpitevägen fast närmare sjulnäs.

det är massor att tänka på ang en besiktning.
    Dom ska göra en fuktmätning men alla gör inte det.
    vad är det för typ av hus?
    om det är torpargrund måste ni ner å kika under och vara observant på lukt.

• Fam Eklund

Hej!
    Idag blir det lungt, funderar på om jag ska ut och åka lite inlines inann jag ska hämta Max från dagis.

På eftermiddagen så ska vi åka och handla och åka till jysk,där ska vi köpa bambugardiner som vi ska ha på våran inglasadbalkong.

• Slarva

Hallå!
    Här är det bakning som gäller hela dagen nästan. Mamma & Svärmor kommer hit ikväll så det är bäst att man har nått att bjuda på! :)
    Ska strax till stan och Matti ska skriva på faderskapserkännandet, skönt att ha det bortgjort.

• Carre

Hallå och gomorron!!

Lycka till Linda! Hoppas att allt går bra idag!!

Vi har varit på utvecklingssamtal på Sebastians dagis och snacka om att vara en stolt förälder.. känner mig 2 meter lång av stolthet :D "Han är så duktig!!" hehehe

Det händer inte så mycket annat, Martin håller på att montera en sanlåda på gården och så ska vi forsätta jobba på gården, det känns lite kylig idag, eller hur??

• pippiprollan

hej tjejer!

Natten har varit lugn, båda barnen har sovit som stockar

Har varit på vc nu på morgonen å dom har tagit en massa prover på Mattias men allt var bara som det skulle så det e nog bara en vanlig förkylning han åkt på.

Samma gäller Filip.

Nu ger jag dom en massa brufen för att hålla febern borta.
    För tillfället så sover dom så jag ska passa på att vila jag me...skulle borda städa här i huset men jag har ingen ork till det.

Kram på er!

• Tinzu

hej hej!

såna soliga dagar vi har här i piteå

har varit till tandläkaren :-|
    o ja har ett hål dom ska laga *panik*

men ja ska få bli lullig me lite lugnande medel
    innan dom börjar laga den xD

Svar på tråden pitebor.... 2!!!