• astri

pitebor.... 2!!!

Här är tråden där vi från Piteå och byarna runt omkring samlas för att diskutera väder och vind!

Vi som hänger i den här tråden är:
    Pippiprollan - Sabina
    Carre - Carmen
    A N - Anna
    Fam Eklund - Mona
    missteddy - Jeanette
    astri - Linda

VÄLKOMMEN ATT ANSLUTA DIG TILL VÅRT GLADA GÄNG DU MED!!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-28 21:22:42:
    Slarva - Sandra
    Isa590 - Linda
    Ancha - Ancha
    Ica80 - Erica

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-05-13 20:11:17:
    Nu får vi välkomna ytterligare en medlem till vårt glada gäng i form av:
    DRAKON - Frida

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-05-13 20:37:59:
    Vi har fått tillskott av ytterligare en glad trio:

dio - Jenny
    Colubrid - Anna
    Chicachula - Maria

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-05-21 21:32:01:
    Ännu mer har anslutit sig:
    Tinzu - Tina
    jessilundgren - Jessica
  • Svar på tråden pitebor.... 2!!!
  • missteddy

asti fanns det kill kläder med men du kanske inte tänkte på det

• astri

Jo det gjorde det, men det var som upp til stl. 74, mer 68a.
    Ett par Nemo-shorts, röda, men jag tyckte de var killiga, nån byxa, tröja  och ett par underbart söta Nalle Puh snickisar, fast de fanns bara i stl 74. Lite tjockare modell var de.

• missteddy

pontus är så liten så han kan ha det har bara storlek 62 än så jag får bege mej dit på freda men det är säkert slut då har inte tid i morgon har mammaträffen annars hade jag gått då

• astri

I de mindre storlekarna som 62 tyckte jag att det fanns mycket. Mycket är dock en grov missvisning av verkligheten då det rör sig om det där runda stället vid spegeln mot barnsidan, ni vet?
    Men det fanns ett och annat kap, hade Siri varit mindre hade jag definitivt behövt hämta ut mer pengar innan jag hade kunnat handla

• missteddy

ok jag har kläder till han tar studenten i storlek 62 så den storleken behöver jag inte det är synd att man inte har något egen tvättmaskin annars hade han haft nya kläder varje dag

• astri

men med nya kläder varje dag då behöver man ju ingen tvättmaskin

• Carre

ahhh så synd att man är pank, annars kulle jag köpa åt Dani, hon kan ff ha några kläder stl 68 men jag köper bara 74 numera hehe

• astri

Jag hade lätt handlat 4 plagg till om Siri hade kunnat ha 74. Köpte faktiskt en klänning med Mimmi som älva på i stl 74 på ren vinst eller förlust. Hon valde den ju själv!

• missteddy

Asrti: det är klart men när de tar slut så månste man tvätta och vara i tvättstugan i en helg dag är inte kul

• astri

missteddy:
    Jag älskar helgerna måste jag erkänna för då får jag barnvakt och passa på astt städa o tvätta o plugga. DET är himla skönt att tvätta en hel dag om det är enda gången man kommer undan sina tre ljuvliga... monster

Svar på tråden pitebor.... 2!!!