• astri

pitebor.... 2!!!

Här är tråden där vi från Piteå och byarna runt omkring samlas för att diskutera väder och vind!

Vi som hänger i den här tråden är:
    Pippiprollan - Sabina
    Carre - Carmen
    A N - Anna
    Fam Eklund - Mona
    missteddy - Jeanette
    astri - Linda

VÄLKOMMEN ATT ANSLUTA DIG TILL VÅRT GLADA GÄNG DU MED!!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-28 21:22:42:
    Slarva - Sandra
    Isa590 - Linda
    Ancha - Ancha
    Ica80 - Erica

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-05-13 20:11:17:
    Nu får vi välkomna ytterligare en medlem till vårt glada gäng i form av:
    DRAKON - Frida

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-05-13 20:37:59:
    Vi har fått tillskott av ytterligare en glad trio:

dio - Jenny
    Colubrid - Anna
    Chicachula - Maria

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-05-21 21:32:01:
    Ännu mer har anslutit sig:
    Tinzu - Tina
    jessilundgren - Jessica
  • Svar på tråden pitebor.... 2!!!
  • Slarva

Nä, mormor och morfar bor i stan men dom har hyrt Jävregården! :)

• astri

Aha!! Fy att luras så där
    Här hade vi kunnat ha något gemensamt.. åsså var det bara på lur *fniss fniss*

• astri

Hur har ni haft det idag då?
    Det har ju varit lite mindre ur-härligt väder, det har varit rent av kallt ju!!

• Slarva

Det är inte alls kallt! Jag och Nova har varit ute och gått och jag var minimalt klädd. Lämpligt skönt är det. :)

• astri

Det var en idiot som höll på att köra in i barnvagnen idag - eller jag upplevde det så i alla fall.
    Jag hade grön gubbe och börjagde gå på övergångsstället skjutsandes Siri framför mig, hann två steg så kom det en bil svischandes över. Det var ok, så jag fortsatte att gå, då kommer det en annan tokf*n och gasade som en blådåre för att hinna klämma in sin bil mellan barnvagnen och refugkanten. Detta gick med nöd och näppe kan jag säga. Man blev ju ganska rädd och jag undrar vad som riktigt kretsar i huvvet på vissa!

Jag har faktiskt varit med om en liknande sak i Piteå också, jag hade ärligt lust att göra något med den bilen. Jag vet dock en som sparkade en bil som höll på att meja ner honom  och fick böta så jag höll mina kroppsdelar i styr.

Men man kan ju fråga sig VILKA som egentligen får ha körkort och vilka dessa anser har "rätt" att vara på vägen. *morr*

• astri

*huh* JAg tycker det är kallt idag. HAde på mig långärmat och jacka. Siri däremot tyckte nog det var lagom för hon vägrade att ha på sig sin jacka
    Skrek hysteriskt tills jag tog av den :-/

• Slarva

Endel borde verkligen inte få ha körkort jag har också varit med om galingar i trafiken idag. En äldre dam (kärring) som först körde mot rött och sen i nästa trafikljus kör mot rött igen och gör en u-sväng på gångbanan typ. IDIOT!

Nu fick jag främmande... ah en trevlig kväll folket! :)

• Carre

Hallå, hur har ni det? Nu sitter sandlådan på plats.. skönt!! Så det har varit sandlådepremiär.. längtar tills vi köper rutchkanan.. förhoppnisviss då slipper man jaga Sebastian en stund när vi är ute på gården

Jag sitter nu på altanen, Dani sover i vagnen och Martin jobbar i trädgården

Linda: Vad roligt att det gick bra.. lycka till imorgon också!!

Sandra: Vad blev det för fika?? Jag är så sugen på winebröd (eller hur det nu stavas)

• astri
    Fy!!
    De är ju livsfarliga, men det patetiska är nog att de inte tycker så själva!

Ha det trevligt Slarva!!
    Höres!
Svar på tråden pitebor.... 2!!!