• astri

pitebor.... 2!!!

Här är tråden där vi från Piteå och byarna runt omkring samlas för att diskutera väder och vind!

Vi som hänger i den här tråden är:
    Pippiprollan - Sabina
    Carre - Carmen
    A N - Anna
    Fam Eklund - Mona
    missteddy - Jeanette
    astri - Linda

VÄLKOMMEN ATT ANSLUTA DIG TILL VÅRT GLADA GÄNG DU MED!!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-28 21:22:42:
    Slarva - Sandra
    Isa590 - Linda
    Ancha - Ancha
    Ica80 - Erica

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-05-13 20:11:17:
    Nu får vi välkomna ytterligare en medlem till vårt glada gäng i form av:
    DRAKON - Frida

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-05-13 20:37:59:
    Vi har fått tillskott av ytterligare en glad trio:

dio - Jenny
    Colubrid - Anna
    Chicachula - Maria

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-05-21 21:32:01:
    Ännu mer har anslutit sig:
    Tinzu - Tina
    jessilundgren - Jessica
  • Svar på tråden pitebor.... 2!!!
  • Carre

Det finns en på barnenshus som kostar 595:- (tror jag) Den är märke Little Tikkes.. vet du vilken jag menar?

• A N

Ang. Jävre så har Tony sin mormor och morfar där, Helmer och Göta Sandberg...

Gör inte så mkt just nu, väntar på att sverige ska spela! Har varit borta hela dan, hälsat på min moster då Tony försökte fixa bromsarna på deras släp men det gick tydligen inge bra så det är nå annat fel än det han trodde...

I helgen är det storsund som gäller, grilla om det är bra väder vilket vi hoppas på. Städa lite kanske

• Carre

Ja städa lätt inte så kul, men hoppas att resten av tiden blir roligt då

Jag blev så sugen på tacogratäng.. har köttfars som jag vet inte riktigt vad jag ska göra med dem.
    Tyvärr har jag inte ingredienserna till tacogratängen så det lutar mot spaghetti och köttfarssås till middag ... tråkigt!

• Carre

Nä, nu tar batterien slut, höres senare!!

• astri

Carre:
    Jo jag vet vilken du menar. Jag har den mindre modellen. Hade siktet inställt på den största ifjol, men Liss kan ju leka i parken bakom huset.

Nu skriker Siri igen *suck*

• Carre

Ja, jag tänkte på den störta också, men jag tänkte att Dani skulle också använda den och det dröjer ett par år innan hon kan åka den största rutchkana Vi har också en lekpark ganska nära huset.

• pippiprollan

Vi har åxå en lekpark 100 m från huset så det e nära å bra.

Vi har en rutchkana som filip fick för 2 år sen en gammal en men den e nästan som den stora som ni menar!

Vad e det för sandlåda ni köpt Carmen???

• Carre

Vi köpte en liten sandlåda på Beijers, de hade erbjudande.. det räcker med en liten för bägge barnen Den har lock som man öppnar och då blir det 2 bänkar

• astri

Å vilken lessen liten tjej jag har!
    Hon har gråtit hela dagen, hela tiden... jag sliter mitt hår i förtvivlan. Hon vil bli buren hela tiden.
    Det var urjobbigt tills jag kom på att jag handlade ju en bärstol för två månader sedan, hon älskar den!
    *Tack Haglöfs*

Var in på HM idag, de hade 70% rea på vissa kläder, jättesött men Siri kan inte ha 68 och 74, de storlekar där de fianste kläderna fanns.
    Hittade dock två jättesöta kjolar Smolket i min glädjebägare är att jag inte hann in på Rumba, de har rea där på vissa saker. Bland annat en jättefin drak-spegel Vill ha, men jag vet inte var jag ska ha den

Svar på tråden pitebor.... 2!!!