• astri

pitebor.... 2!!!

Här är tråden där vi från Piteå och byarna runt omkring samlas för att diskutera väder och vind!

Vi som hänger i den här tråden är:
    Pippiprollan - Sabina
    Carre - Carmen
    A N - Anna
    Fam Eklund - Mona
    missteddy - Jeanette
    astri - Linda

VÄLKOMMEN ATT ANSLUTA DIG TILL VÅRT GLADA GÄNG DU MED!!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-28 21:22:42:
    Slarva - Sandra
    Isa590 - Linda
    Ancha - Ancha
    Ica80 - Erica

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-05-13 20:11:17:
    Nu får vi välkomna ytterligare en medlem till vårt glada gäng i form av:
    DRAKON - Frida

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-05-13 20:37:59:
    Vi har fått tillskott av ytterligare en glad trio:

dio - Jenny
    Colubrid - Anna
    Chicachula - Maria

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-05-21 21:32:01:
    Ännu mer har anslutit sig:
    Tinzu - Tina
    jessilundgren - Jessica
  • Svar på tråden pitebor.... 2!!!
  • Carre

ja, kan? kan man.. men jag har tyvärr inte råd.. men jag har önskat mig en Sodastream som födelsedagspresent, får se om jag får den

• astri

Carre:
    Hoppas du får din SodaStream

Nja, förutom att dricka cola och handla barnkläder har jag inga nöjen eller utgifter att tala allt för högt om så.... något måste man ju lägga pengar på [plus att jag är cola-beroende sedan 94]

• Carre

det är jag med, tyvärr

var det slut cykelkärran på BH? vi var där idag och jag såg den som de har framme.. vi ska köpa en bilbarnstol åt Dani imorgon.. det är nog dags för henne att flytta från babyskyddet.. min bääääääääääbis!!!!!

• astri

Carre:
    Bara demo-exet kvar, till fullt pris naturligtvis. Så det ville jag inte ha!!
    Mmmm, måste flytta över Siri jag oxå, det känns i lilla mamma hjärtat!! *gråter en tår*

• Carre

Ja, jag vet.. vi ska passa på att de har stolen på reapris på BH.. hoppas jag kan sälja babyskyddet också på blocket.. de brukar vara popis

Tycker du om Trauma på discovery?

• astri

Carre:
    Jo, det är ett sjysst program.

Vet du hur länge de ska ha den där rean? Sist handlade jag en resesäng för att det var rea, men den "rean" varade i flera månader

• Carre

martin sa att de skulle ha den fram till den 9/5.. jag tror de hade inte så många stolar kvar faktiskt, så vi ska ditt imorgon efter vi har lämnat doodles på dagis

• Carre

Den är en Akta Graco Duo.. den kostar 1995:-.. man sparar typp 500-700 ungefär

Svar på tråden pitebor.... 2!!!