• astri

pitebor.... 2!!!

Här är tråden där vi från Piteå och byarna runt omkring samlas för att diskutera väder och vind!

Vi som hänger i den här tråden är:
    Pippiprollan - Sabina
    Carre - Carmen
    A N - Anna
    Fam Eklund - Mona
    missteddy - Jeanette
    astri - Linda

VÄLKOMMEN ATT ANSLUTA DIG TILL VÅRT GLADA GÄNG DU MED!!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-28 21:22:42:
    Slarva - Sandra
    Isa590 - Linda
    Ancha - Ancha
    Ica80 - Erica

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-05-13 20:11:17:
    Nu får vi välkomna ytterligare en medlem till vårt glada gäng i form av:
    DRAKON - Frida

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-05-13 20:37:59:
    Vi har fått tillskott av ytterligare en glad trio:

dio - Jenny
    Colubrid - Anna
    Chicachula - Maria

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-05-21 21:32:01:
    Ännu mer har anslutit sig:
    Tinzu - Tina
    jessilundgren - Jessica
  • Svar på tråden pitebor.... 2!!!
  • Carre

Nåja, nu ska jag gå och dammsuga *suck*

höres tjejer!! Ha en bra och solig dag!!

• Slarva

Mm.. kan tänka mig att det går fort. Fast för mig känns det som en evighet innan ungen ens ska ploppa ut! :)

Varför är det alltid en massa katter på min balkong?? Dom skrämmer livet ur hunden och mig!

• astri

Aaaah! Vad hääärligt att suscha, tyvärr vaknade Siri när jag shamponerade håret och kom krypandes gråtande in i duschen med mig
    Hon hatar duschen!!

Slarva:
    Vet du inte att katter dras till allergiska personer och sådana som hatar katter för att de tror att de behöver övertalas

Vet någon var man kan köpa ett cykelställ, alltså ett där man parkerar cyklar?

• jessilundgren

hej på er, faan e så trött jag skulle bara vilja gå i ide och tina fram till våren.

såg det där om mylfie, det är dom jag jobbar åt men dom e så sega, måste typ ringa hela tiden och tillslut blir dom less å ger en massa jobb.

fick 9 dagar irad nu, avverkade 6 igår så börjar se ljuset i tunneln.
    får se hur många veckor man orkar jobba.

har ni några planer för sommaren då?
    vi ska snart börja måla om huset, längtar massor, hoppas det går fort så man slipper denna jäkla rosa färg *hatar*

• astri

jessilundgren:
    Planer i sommar?
    Jag har tänkt att försöka ta körkortet. Jag har kommit fram till att det kanske är bar att ha
    Sen ska jag hjälpa mitt X att fixa till hans kåk, jag hjälpte ju gladeligen att riva ner tapeter och fasad så jag måste hjälpa till att fixa upp det också... eller?

*brr*
    Bor ni i ett rosa hus?

[Det är en hemsk färg om jag får vara elak och säga så... konstigt nog verkar 80% av barn gilla den...]
    Mammas hus har också varit rosa en vända - det värsta av allt var att hon VALDE den färgen!!
    Det var rött innan hon satte sina klor i det

• Carre

Nu har jag dammsugit duktig flicka!! men jag måste skura oxå-- suck!!

Slarva: Har lämnat ett meddelande på din GB om diskmaskinen

Linda: ingen aning, men pitebo brukar ha såna utanför husen.. fråga bovärden vettja!

Jessi: jag är också trött jämt, och är inte gravid hehe.. det är patetiskt min situation
    Till sommar finns inga planer här.. tja, ja, martin vill att vi åker till mormors stugan på västkusten och jag vill ta barnen till Lycksele djurpark.. får se vad som händer
    När ska ni måla om huset? har ni köpt färg? vi vill måla om våran också.. hur mycket kosta att måla om??

• astri

Carre:
    Det är inte till mig utan min mamma.
    Jag tror inte Pitebo skulle uppskatta om jag plockade ett sånt under armen och gick iväg

• Carre

Linda: hellre rosa en färgen på mitt hus.. har du sett bilden på min galleri?? avskyr den färg!!

• Carre

Linda: nej, säkert inte! men jag trodde den var till dig!!! *doh*

Svar på tråden pitebor.... 2!!!