• astri

pitebor.... 2!!!

Här är tråden där vi från Piteå och byarna runt omkring samlas för att diskutera väder och vind!

Vi som hänger i den här tråden är:
    Pippiprollan - Sabina
    Carre - Carmen
    A N - Anna
    Fam Eklund - Mona
    missteddy - Jeanette
    astri - Linda

VÄLKOMMEN ATT ANSLUTA DIG TILL VÅRT GLADA GÄNG DU MED!!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-28 21:22:42:
    Slarva - Sandra
    Isa590 - Linda
    Ancha - Ancha
    Ica80 - Erica

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-05-13 20:11:17:
    Nu får vi välkomna ytterligare en medlem till vårt glada gäng i form av:
    DRAKON - Frida

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-05-13 20:37:59:
    Vi har fått tillskott av ytterligare en glad trio:

dio - Jenny
    Colubrid - Anna
    Chicachula - Maria

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-05-21 21:32:01:
    Ännu mer har anslutit sig:
    Tinzu - Tina
    jessilundgren - Jessica
  • Svar på tråden pitebor.... 2!!!
  • astri

Lycksele?!
    Där var vi i förfjol. Det var hemskt!!
    Regnade hela tiden, jag hade försökt att vara ekonomisk och skulle sova i tält. Det regnade så mycket att det regnade igenom tältduken!!
    Hade halva rabatthäftet kvar när jag kom hem och nu har jag tappat bort det... attans!! För Erik har pratat om att ta Liss dit i sommar å då hade det ju kommit till användning.

• astri

*hmmm*
    smaken är som baken - delad
    Jag gillar blått jag

*fniss*
    Ser bovärdens min framför mig när jag kidnappar ett cykelställ

• Carre

då hade du otur!! vi var där också sommar 2004, det var jätteroligt men sebastian var ff en bebis så han satt i vagnen hela tiden och var hel ointresserad av djuren.
    Varför i hela friden skulle du sova i tält?? nej nej.. det är mycket naturkontakt för mig att sova i en tält.. är allergisk mot det också hehe

• pippiprollan

hej tjejer!

Nu har jag varit ute på en cykeltur,lämnade filip på dagis sen forsatte vi att cykla jag å lilleman,ganska härligt faktiskt,men snart bär det ju av igen å hämta Filip åxå.

Vem var det som skulle köpa en cykelkärra?Var det du Linda...vi köpte den sista i söndags,men jag tror dom skulle få in fler.

Angående sommaren....vi ska fara till lyksele,detbrukar vi göra har varit där 3 år i rad nu. i sommar hade vi tänkt hyra stuga.

Imorgon så kommer min pappa från Kiruna på besök å ska vara här hela helgen.

• astri

Carre:
    Ja, jag vet inte vad som drev mig
    Det var det värsta jag gjort!!

[Nää, jag åt orm en gång, det var nog värre ]

Hej Pippiprollan:
    Längesedan man såg till dig här!!
    Haft mycket att göra eller bara tagit vara på det vackra vädret?

• astri

Pippiprollan:
    mmmm, de hade bara demon kvar, visste inte riktigt när de skulle få in fler

• Slarva

Hej och hå i det blå!
    Jag har lyckats baka både muffins och en pannkaka! Nu ska jag ut i solen! Måste nog köpa mig en glass också... Ha en bra dag!

• Carre

Nä, jag tror att jag går och skurar golvet innan jag ångrar mig.. sen ska jag duschaaaaaaaaaaaa för det behövs!!

När ska vi träffas nästa gång?? nu när vädret är så härligt borde vi träffas utomhus..

Sabina: Jobbar klas nu på lördag?

• pippiprollan

det har varit både och,haft lite att göra men ändå tagit vara på solen....men nu har jg tid en stund!

Ang kärran, Mattias är kanske lite liten att sitta i den än,han hasar som ner å hänger med huvudet,blirkanske bättre till sommare.

Svar på tråden pitebor.... 2!!!