• astri

pitebor.... 2!!!

Här är tråden där vi från Piteå och byarna runt omkring samlas för att diskutera väder och vind!

Vi som hänger i den här tråden är:
    Pippiprollan - Sabina
    Carre - Carmen
    A N - Anna
    Fam Eklund - Mona
    missteddy - Jeanette
    astri - Linda

VÄLKOMMEN ATT ANSLUTA DIG TILL VÅRT GLADA GÄNG DU MED!!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-28 21:22:42:
    Slarva - Sandra
    Isa590 - Linda
    Ancha - Ancha
    Ica80 - Erica

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-05-13 20:11:17:
    Nu får vi välkomna ytterligare en medlem till vårt glada gäng i form av:
    DRAKON - Frida

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-05-13 20:37:59:
    Vi har fått tillskott av ytterligare en glad trio:

dio - Jenny
    Colubrid - Anna
    Chicachula - Maria

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-05-21 21:32:01:
    Ännu mer har anslutit sig:
    Tinzu - Tina
    jessilundgren - Jessica
  • Svar på tråden pitebor.... 2!!!
  • jessilundgren

den rosa färgen som är på vårat hus är inte självvalt och jag fattar inte att färghandlaren vägrade sälja den åt henne. denb är så in i he***te ful och dessutom så är det målat rödrosa knutar med bruna fönster på vissa ställen

*brr*
    inväntar bara att det ska börja vara varmare än 10 grader nattetid så amn kan börja måla

astri: ts det ingår inte i överens kommelsen om man har gjort slut om man nu inte har ut nått av det.
    skulle aldrig tapetsera åt x oavsett hur mycket jag hade slitit ner *ler*
    fast jag e å andra sidan inte polare med någon av dom.

Carre: jadu, det beror ju på val av färg och hur mycket som behövs
    vi räknar på 10,000 eftersom det blir tre olika färger.
    en ljus grå belge på fasad, knutar och vindskivor blir mörkbrun och så blir det mörkröda dörrar, spröjs och övriga detaljer
    svårt att förklara

• pippiprollan

Jessi: visst har du bott i bergsviken?
    tycker jag känner igen dig!

Tror du var kompis med en kille som e kompis med min bästa kompis...blev många kompisar det där

• jessilundgren

pippiprollan: jepp jepp, född uppvuxen och inflyttad i omgångar, nu mera är jag dock sjulnäsbo och trivs utmärkt även om bergsviken alltid kommer att ha en sweet spot i hjärtat. emn enda gången jag skulle kunna tänka mig att flytta dit är om jag fick köpa tillbaka vårat gamla hus

• Carre

har ni ett stort hus Jessi? Vi har ett älvsbyhus så jag tror inte det går på 10 tusen.. ca 6-7 tusen hade vi tänkt

• Carre

Sabina har dy byt stolen till Fillip?? Vi ska köpa en ny stol åt Dani idag iallafall.. vi bestämd det att det var bäst än att köpa en bältestol åt Seblax

• astri

jessilundgren:
    *hmmm* Kankse jag bara ska packa matsäck och sitta och skratta åt honom när han sliter själv då?

Njae, mitt ena x är jag inte direkt kompis KOMPIS med, men vi bor grannar och är numera på vänlig ton med varandra, vi måste ju pga sonen
    Andra xet, den som renoverar, han hjälper mig med skjuts och sånt som kan behövas mer eller mindre 4 ggr i veckan, så jag kanske skulle vara snäll mot honom tills jag tagit körkortet själv...

• astri

Alltså, med bältesstol, menar ni bara en sån där klump som de sitter på eller menar ni någon form av barnstol modell "lite vuxnare" än de som "bäbborna" har?

Svar på tråden pitebor.... 2!!!