• astri

pitebor.... 2!!!

Här är tråden där vi från Piteå och byarna runt omkring samlas för att diskutera väder och vind!

Vi som hänger i den här tråden är:
    Pippiprollan - Sabina
    Carre - Carmen
    A N - Anna
    Fam Eklund - Mona
    missteddy - Jeanette
    astri - Linda

VÄLKOMMEN ATT ANSLUTA DIG TILL VÅRT GLADA GÄNG DU MED!!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-28 21:22:42:
    Slarva - Sandra
    Isa590 - Linda
    Ancha - Ancha
    Ica80 - Erica

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-05-13 20:11:17:
    Nu får vi välkomna ytterligare en medlem till vårt glada gäng i form av:
    DRAKON - Frida

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-05-13 20:37:59:
    Vi har fått tillskott av ytterligare en glad trio:

dio - Jenny
    Colubrid - Anna
    Chicachula - Maria

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-05-21 21:32:01:
    Ännu mer har anslutit sig:
    Tinzu - Tina
    jessilundgren - Jessica
  • Svar på tråden pitebor.... 2!!!
  • Ellie84

Tack allihopa..jo jag tycker det är fint här..barnvänligt...inte så mycket dock när dom kommer upp i åldrarna.. =/

Vad gör ni andra om dagarna??

• Ellie84

man ska väl egentligen akta sig för mejeriprodukter innan barnet är ett år..och spenat m.m..
    Detta är dock inget jag följt strikt utan lillan har fått iaf fast i m¨åttliga mängder bara

• Carre

Ellie84.. Jag har inte bott i Älsvbyn men jag bor i ett Älsvbyhus *dålig skämt, jag vet* Nä, men seröst, vi brukar åka till Älsvbyn och handla på utländsk affären som ligger bakom ICA (visst ligger den där?, nu blev jag lite osäker)

På dagarna.. tja.. cyklar, solar, städar, jagar sebastian, ser på TV, lagar mat mm.. lite roligare saker än de jag gjorde på vinter iallafall

• astri

På dagarna sitter jag mest här när jag har tid... suckar och stönar om all läxa som jag egentligen borde göra.
    Shoppar, tvingar barnen att städa sina rum, "grälar" på dem ibland när det behövs - kanske t.o.m när det inte behövs :-/
    Ser taskiga såpor på tv:n och drömmer om körkortet.

Vad gör du då?

• astri

Carre:
    Jaaa, den affären ja, som är döpt efter barnen ägarens...
    Den är kul!! Jag kan ju inte äta det därifrån men jag kan tvinga i barnen det .-D

• Ellie84

Själv så der det snarlika ut..

Grämer mig för läxorna jag inte gjort...inte för att det får dom gjorde heller men iaf
    Försöker smått ställa fram prydnadssaker och lära lillan låta bli dom..
    shoppa är juh en favvosyssla som man önskar man kunde göra oftare =/
    Är ute i lekparken med lillan nu när det börjar varasååå skönt ute..
    träffa vänner och fika hör väl till nån gång i veckan med

• Ellie84

Lomasas eller.. Hm...bakom ica.. Lomasas ligger bredvid konsum så det kanske inte var där heller..

• Carre

Linda: JAg kommer inte ihåg vad den heter.. men de säljer cherry cola som smakar hostmedicin
    Men de säljer också smarriga kakor från italien och massa annat som är inte så pjåkigt.
    Varför kan du inte därifrån??

• astri

Jo, den japp!!

Visst är det den du menar Carre?
    På sidan om Ica är ju grillen....

• Ellie84

astri.. på den grillar jobbar min sambo..sen tre år tebax..
    Lite trist för han vart arbetslös från sparta då dom gick i konkurs och trots att han har utbildning inom kock och flera års erfarenhet så skickade arbetsförmedlingen han på en grill..
    Lite dumt..men i samma veva vart jag gravid så det var juh inte tal om att säga upp sig och leta annat för han heller och nu har han nog fastnat.. *grr*

Svar på tråden pitebor.... 2!!!