• astri

pitebor.... 2!!!

Här är tråden där vi från Piteå och byarna runt omkring samlas för att diskutera väder och vind!

Vi som hänger i den här tråden är:
    Pippiprollan - Sabina
    Carre - Carmen
    A N - Anna
    Fam Eklund - Mona
    missteddy - Jeanette
    astri - Linda

VÄLKOMMEN ATT ANSLUTA DIG TILL VÅRT GLADA GÄNG DU MED!!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-28 21:22:42:
    Slarva - Sandra
    Isa590 - Linda
    Ancha - Ancha
    Ica80 - Erica

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-05-13 20:11:17:
    Nu får vi välkomna ytterligare en medlem till vårt glada gäng i form av:
    DRAKON - Frida

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-05-13 20:37:59:
    Vi har fått tillskott av ytterligare en glad trio:

dio - Jenny
    Colubrid - Anna
    Chicachula - Maria

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-05-21 21:32:01:
    Ännu mer har anslutit sig:
    Tinzu - Tina
    jessilundgren - Jessica
  • Svar på tråden pitebor.... 2!!!
  • Carre

jippie!! Siri kan gå!!! Vad roligt Linda.. nu är det jagande som gäller nu framöver för dig hehehe Är övertygad att jag kommer att bära Dani flera månader till

missteddy: vi har haft det jättebra, vi har varit ute och cyklat och så på em var vi ganska länge på gården och lekte med barnen, det var jättehärligt!!

• astri

Carre:
    Mmmm :-/ Jaga henne ja... nåväl, jag får fortsätta att sätta på henne halkiga strumpbyxor så att hon inte tar sig så långt än *elak, jag vet*
    Mamma Linda inte riktigt redo för en självknatande Siri längre sträckor

Idag ringde jag och la undan en cykelkärra på BH i Luleå, och det var nog tur för de hade bara två kvar där!!
    Fatta vad de där kärrorna måste ha gått åt!!

• Carre

ja, det verkar som att alla bestämde sig för att köpa cykelkärra samtidigt så ska du till Lla imorgon??

Jag skulle vilja åka på Hem-mässan men Martin jobbar hela helgen

• astri
    Carre:
    Njet!
    Jag fick lägga undan den till den 9:e, så nu  återstår det bara att se om erik håller sitt löfte om att han ska betala den.
    Han är ju lite som han är bitvis.. :-/

Ibland undrar jag var han har förlagt sina hjärnceller. jag har förklarat för honom upplägget med hur jag sätter odiskade o diskade nappflaskor. Naturligtvis matar han henne med en odiskad flaska och den smutsigaste j*veln som fanns dessutom!!
    Jag blir så less!! vad faen förklarar man saker för honom för om han lyssnar med arslet?!!
    Det känns så jobbigt att behöva förklara saker med 20 minuters mellanrum för en VUXEN när jag inte ens gör det för barnen... var jag hans mamma skulle jag nog känna mig lite tveksam till min uppfostran ibland... :-/
    Faaaast oftast är han ju ganska snäll, men det är korna med
  • Carre

Jag förstår dig, nå skulle jag också vara förbannad om martin skulle mata daniella med en smutsig flaska.. och de syns att de är smutsiga för tusan!.. man kan åtminstonde skölja den eller??

MÄN!! jag tror de kom alldelles för sena när Gud delade ut hjärnorna.. de tog slut när han delade ut de till kvinnorna

• astri

Carre:

Jag tror på din teori jag!

Det värsta är ju när han säger; "Det trodde jag att du hade gjort" och blir SUR!! Men fortsätter att mata henne med den smutsiga flaskan FÖR DET ÄR FÖR JOBBIGT ATT GÅ OCH GÖRA NY VÄLLING!!

Bläh!!

Till trevligare samtal:
    Vad är hem-mässan?

• Carre

det är olika företag som har utställning på Arkus tror jag det heter i Lileå, och då kan man gå ditt och få lite inspiration till när man vill renovera huset, och sen har de olika erbjudande och sånt.. typ som Nolia mässa men bara med grejer till huset

• Carre

ja jag vet, men martin ska jobba.. suck! så nu är det kört för mig.. får vänta till nästa år

Vad ska du göra i helgen ?

• missteddy

jag ska på hemmässan men är lite orolig hur det ska gå med vagen kommer säker ramala folk över den

Svar på tråden pitebor.... 2!!!