• astri

pitebor.... 2!!!

Här är tråden där vi från Piteå och byarna runt omkring samlas för att diskutera väder och vind!

Vi som hänger i den här tråden är:
    Pippiprollan - Sabina
    Carre - Carmen
    A N - Anna
    Fam Eklund - Mona
    missteddy - Jeanette
    astri - Linda

VÄLKOMMEN ATT ANSLUTA DIG TILL VÅRT GLADA GÄNG DU MED!!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-28 21:22:42:
    Slarva - Sandra
    Isa590 - Linda
    Ancha - Ancha
    Ica80 - Erica

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-05-13 20:11:17:
    Nu får vi välkomna ytterligare en medlem till vårt glada gäng i form av:
    DRAKON - Frida

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-05-13 20:37:59:
    Vi har fått tillskott av ytterligare en glad trio:

dio - Jenny
    Colubrid - Anna
    Chicachula - Maria

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-05-21 21:32:01:
    Ännu mer har anslutit sig:
    Tinzu - Tina
    jessilundgren - Jessica
  • Svar på tråden pitebor.... 2!!!
  • astri

Jag ska låna ut mina barn och så ska jag storplugga!! Det MÅSTE jag hur ogärna jag än vill :-/
    Har skjutit upp allt till i sista minuten, en av mina fula ovanor!
    Sen om vädret är vackert kan jag ju alltid plugga utomhus.

Vad har ni planerat för roligt?

• Carre

ooohh vad kul för dig missteddy, jag är så avis det kommer säkert att gå bra

• missteddy

vi åker varje år det är var på fel mässa i nov trode det var den men det var hantvekarmässan inte alls lika rolig

• astri

*Ah, ljuva tystnad!*

Nu ska jag plugga lite grann!!

Höres!
    Sov gott allihopa!

• Carre

natti natt Linda.. jag ska också gå nu, det har börjat reprisen av förlössningskliniken som jag missad igår

ha det så bra alla!!

• pippiprollan

Godmorgon tjejer!

Vackert väder idag igen.
    Kanske man ska ta en cykeltur igen då ,har lite träningsvärk faktiskt,hehe.

LINDA: va kul att Siri börjat gå,men man har ju det man gör då.
    Mattias är så feg att han kommer nog vänta med det tills den dan han fyller 20.

CARMEN: jag vill åxå till luleå på mässan men min pappa kommer ju så det e bara att vara hemma
    Trist att Martin jobar ihelgen...hade jag inte haft främmande så kunde vi ju ha hittat på nått! Får bli en annan gång.

MISSTEDDY: Har varit på en sån mässa en gång med barnvagn men jag gick ut för det var hemskt att gå....som tur var hade jag bärsele som jag tog istället! Du har ingen bärsele?

Nä nu ska här ätas lite frukost sen ska vi gå ut i det soliga vädret....höres.

• A N

God morgon Tjejer!

Redan 400 inlägg! och jag har missat ganska många... har inte haft tid att sitta framför datorn, mkt åkande hit och dit. Idag bär det av till lule, sova på hotell! Var dit i går oxå och hämtade mamma och tittade på bilar, hon skulle ha en volvo hade hon bestämt sig för... men så hittade hon en fin golf men den var lite för dyr och då skulle hon ha en golf. Sen så begav vi oss till pite och tänkte att vi kikar in på en bilaffär i öjebyn och då köper hon en peugeot!! Kombi till råga på allt hon som skulle ha en liten bil. Hon ska hämta den idag, den var faktiskt riktigt fin.

Fint väder!!! Ha en bra dag!!

• colubrid

gomorron, en fråga..inte har nån kikat på sånna här cykelsitsar som man sätter på pakethållarn? Tänkte om någon vet om det är billigare på barnens hus eller om man ska kolla på nån cykelaffär.

• pippiprollan

COLUBRID: Coop har sånna,där e dom nog billigast....själv har jag en från då jag var liten,hehe.
    Men barnens hus har för 500 tror jag.

• Carre

Gomorrn!!

Han vaknat för en liten stund sen, Sebastian tyckte att det var kul att studsa på mamma medans hon sov Så nu har barnen ätit frukost och jag.. jag funderar på vad jag är sugen på hehe

Martin sover ff, han ville sova lite längre och det får han med tänke på att han ska jobba ca 40 timmar nu i helgen från fredag till måndag

Sabina, gör du reklam åt Coop?

Svar på tråden pitebor.... 2!!!