• astri

pitebor.... 2!!!

Här är tråden där vi från Piteå och byarna runt omkring samlas för att diskutera väder och vind!

Vi som hänger i den här tråden är:
    Pippiprollan - Sabina
    Carre - Carmen
    A N - Anna
    Fam Eklund - Mona
    missteddy - Jeanette
    astri - Linda

VÄLKOMMEN ATT ANSLUTA DIG TILL VÅRT GLADA GÄNG DU MED!!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-28 21:22:42:
    Slarva - Sandra
    Isa590 - Linda
    Ancha - Ancha
    Ica80 - Erica

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-05-13 20:11:17:
    Nu får vi välkomna ytterligare en medlem till vårt glada gäng i form av:
    DRAKON - Frida

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-05-13 20:37:59:
    Vi har fått tillskott av ytterligare en glad trio:

dio - Jenny
    Colubrid - Anna
    Chicachula - Maria

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-05-21 21:32:01:
    Ännu mer har anslutit sig:
    Tinzu - Tina
    jessilundgren - Jessica
  • Svar på tråden pitebor.... 2!!!
  • Slarva

Go Morron!
    Lika underbart väder idag med... hur skönt är inte det?! Vad ska ni hitta på?

• astri

Hej på er!!
    Fint soligt väder och inte en enda läxa gjord! :-/
    Tänker ta med mig min extremt gråtmilda fyra-åring [vad har det hoppat för böl-bacill i henne?] och min alldeles för tuttfixerade bejbis ut på gården och leta fimpar som grannarna tror de kan kasta ner på min gräsplätt...
    Undrar vad de skulle säga om jag gick upp till deras balkong och lade sopor där?

• astri

Colubrid:
    Jag såg att de hade lite nedsatt pris på en cykelsadel på Barnens, men jag kan inte få min hjärna att komma på hur mycket det var det stod att de skulle ha. Men som Pippiprollan skrev så brukar Coop vara billiga, ifjol vill jag minnas att de var billigast - och billigast gillar man ju

Pippiprollan:
    Jamen, jag vill ju att hon bara kryper tills jag har examinerat av mina två projekt- hon kan få börja gå i början av Juni....
    Men men, det är väl så det blir när mamma är så tråkig att man bara vill resa sig upp och gå iväg fast man bara är en pluttskrutt

• Carre

Ahh Jag behöver förslåg.. vad ska jag hitta på med mina barn fredag och lördag?? på söndag ska sebastian till farmor och farfar så då får de hitta på nåt roligt.. men idag och imorgon är jag ensam med dem
    synd att vi alla bor så långt borta varandra, annars kunde ni komma och sola på min altan och göra mig lite sällskap

• astri

Carre:
    Mmmm, eller att någon av oss hade körkort - men det kommer vi snart att ha, eller hur

Hur går pluggandet till lappekn förresten?

• colubrid

Linda och Pippirollan: Jag har kollat på barnens hus och där kostade den 500 ca. Men då var jag och kikade på robin hood (coop är väl robin hood haha tjorvar med namnen)
    ville minnas att dom har haft det där, men intet!
    Billigast är ju bäst, iaf när det gäller vissa saker. Och barnens hus brukar väl överlag vara ganska dyra på saker

• astri

Colubrid:
    Mmm, barnens vet att de kan ta betalt för de har ju inga konkurrenter längre. När Lekohobby fanns verkaded de himla billiga i jämförelse, men inte nu längre
    Jag tror däremot att en renodlad cykelaffär snuskigt nog är ännu dyrare.

Svar på tråden pitebor.... 2!!!