• astri

pitebor.... 2!!!

Här är tråden där vi från Piteå och byarna runt omkring samlas för att diskutera väder och vind!

Vi som hänger i den här tråden är:
    Pippiprollan - Sabina
    Carre - Carmen
    A N - Anna
    Fam Eklund - Mona
    missteddy - Jeanette
    astri - Linda

VÄLKOMMEN ATT ANSLUTA DIG TILL VÅRT GLADA GÄNG DU MED!!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-28 21:22:42:
    Slarva - Sandra
    Isa590 - Linda
    Ancha - Ancha
    Ica80 - Erica

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-05-13 20:11:17:
    Nu får vi välkomna ytterligare en medlem till vårt glada gäng i form av:
    DRAKON - Frida

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-05-13 20:37:59:
    Vi har fått tillskott av ytterligare en glad trio:

dio - Jenny
    Colubrid - Anna
    Chicachula - Maria

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-05-21 21:32:01:
    Ännu mer har anslutit sig:
    Tinzu - Tina
    jessilundgren - Jessica
  • Svar på tråden pitebor.... 2!!!
  • Carre

Uhmm.. det måste vara den, jag kommer faktiskt inte ihåg riktigt var den ligger.. så det måste vara den

• pippiprollan

ELLIE 84: Du har ingen bild på dig,man kanske känner igen dig?
    Vad heter killen? ålder?
    Nyfiken som man är!

• astri

Ellie:
    Aaaa.
    Jag livnärde mig där när jag väntade mellanbarnet - Liss. Jag gick KomVux då och det går inte sådär supermånga bussar till byn där jag bodde då.
    Så jag åt på grillen två ggr/dag, satt på biblio med alkisarna i tidningsrummet och sen med tanterna på busshållsplatsen.

Men Ä.byn är ju översvämmad med matställen! Nog borde det väl rent teoretiskt finnas nåt bättre?

*Hihihihi*
    Är det fortfarande Sammy på Tresco? Lika hetsig som vanligt eller?

CArre:
    De flesta grejerna har saker i sig som kan vara en aning skadlig för min hälsa, och på vissa står det inte nog utförlligt för att jag kan vara säker på det. De har ju lite andra livsmedelslagar i andra länder :-/

• Carre

Just det.. nä, det är bara att stå över.. så smarriga är de inte *intalar mig själv* hehe

Undrar om jag ska ute på altanen och spela leguan?!?

• Ellie84

Ska lägga up en bild i mitt galleri om 2 sec... på mig..har inget på sambon än..får knäppa när han kommer hem..

han heter Michel Engzell och fyllde 24 i mars

• astri

Carre:

Den där chokladgeggan man doppar brödpinnar i - den har de där. Helt underbar!! Åt tonvis när jag var yngre!

Jag ska oxå knata ut å slicka i mig lite sol, kom ju underfund med igår att jag INTE smälter i solen.

• Carre

som nutella typ??.. ja, såna är smaskiga.. nä nu blev jag sötsugen!!.. måste baka en kaka.. nu!!

jag väntar på att Sandra (Slarva) ska komma och hämta diskmaskinen.. sen ska jag gå ut, annars hör jag inte plingen

• astri

Ja, jag känner inte ens igen mig själv i spegeln på morgnarna än mindre andra *fniss*
    Jag lärde aldrig känna folk i Ä-byn när jag bodde där. Eller jao, grabbens farsas kompisar förståss, men de är ju i 30 års åldern nu.

• astri

Carre:
    Japp, precis, för att inte tala om Nutella *dreggel, Aaaaah jag kvävs, skulle nog scenariot bli*
    Gott gottigott gott!!
    Skulle Slarva ha den?! Va bra!!

Svar på tråden pitebor.... 2!!!