• Minimalla

Norrköpingstråden del 7

Det är dags att starta upp en ny tråd igen så vi inte tappar bort varann...

Här i Norrköpingstråden träffas vi som är sugna på att fika, promenera eller bara umgås, med eller utan barn, fl-veteraner såväl som nybörjare.

Så välkommen in för att prata om allt möjligt, men framförallt för att spåna på när nästa fika ska äga rum!

Det skulle sitta fint med en kopp kaffe
  • Svar på tråden Norrköpingstråden del 7
  • 1malle

MG...
    det e lugnt, tanken som räknas

• Mamma Fia

I morgon blir jätte bra för min del =). Har inget in planerat ännu =). Hoppasatt det blir lite finare väder och inte så molningt till i morgon....

• 1malle

Mamma Fia..
    Då e vi 2 än så länge då...hoppas det blir fler som kan, vet ju inte hur fikaträffarna blir under semestern ju
    Vi kör väl som vanligt va, färgaregården vd fint väder..
    Ska vi säga kl 13????

• IsakochMolly

Hade ju hoppats att kunna gå på en fika den här veckan men har bestämt med en kompis imorgon. Hoppas det blir nån nästa vecka oxå. Får hålla ögonen öppna helt enkelt.
    Hur e det annars me alla i värmen? Känns nästan som åskvärme idag.  Här kämpas det på med svullna fötter, bara att bita ihop. Slutet närmar sig!!!
    Ha det gott!! Kram Christine

Längtande i v36
  • badprinsessan

Någon som haft Hedvig som läkare på KK???

Jag hade henne i dag - ingen trevlig upplevelse

Jag har träffat två andra läkare tidigare - de har varit hur mysiga som helst!!!!

Jag mår bra - men det gör inte min kropp.
    hcg-värdet vill inte sjunka

Jag ska till avd 16 dit i morgon kl 9 och ta en spruta.

Sprutan inehöll cell-gifter som skulle ta död på alla ev.fostervävnader som kanske finns kvar i min kropp. Sedan skulle kroppen ta hand om resterna av cellgiftet.

Mer svar får jag i morgon.

---

Ha det så trevligt i värmen....

• Matilda86

Jag vill fika imorron...så jag och min lilla stjärna kommer=)
    1malle: Nu ska jag in o rösta=)

• concordia

Vi kan inte komma imorgon.. åker till sörping istället! Skrattande Glad midsommarCool

Badprinsessan   Usch vad jobbigt med en sådan läkare när man har gått igenom så mycket tråkigheter hoppas ni kan få någon bättre.. Styrke kramar till er och en trevlig midsommar!

• luull

jag kan inte komma imorrn ska på UL den tiden
    Badprinsessan- jag hadde häne en gång i början av min grav pågrund av min klåda på kroppen hon var jätte konstig som om hon aldrig träffat någon med klåda förut eller en människa.
    kramar om dej.....

• 1malle

Då ses vi i morgon vid 13 tiden på färgaregården då...
    Kanske får med mig stora grabben, nu när han har lov så kanske han kan vara lite social med mor sin... ist för datorn...

Ola har fått massa värmeutslag... ser ut som en prickig korv på ryggen Kraken....

Ses i morr´n.... tjaba!
  • Tingan

Konstigt nu saknar man solen hade ju tänkt sitta på balkongen mina sista dagar som gravid med fläkten och få lite färg men nej nej då vill det bara vara monligt.... KOnstigt konstigt det här med att bli mamma..... kan det verkligen stämma att det e ett barn där innhe och att man ska träffa denne om bara några dar.... tyckte ni också det var overkligt att träffa ert barn första gången och att ni sedan skulle ta hem det? jag menar får jag verkligen det....hi,hi... e så löjlig men det känns så himla konstigt....

Svar på tråden Norrköpingstråden del 7