• Minimalla

Norrköpingstråden del 7

Det är dags att starta upp en ny tråd igen så vi inte tappar bort varann...

Här i Norrköpingstråden träffas vi som är sugna på att fika, promenera eller bara umgås, med eller utan barn, fl-veteraner såväl som nybörjare.

Så välkommen in för att prata om allt möjligt, men framförallt för att spåna på när nästa fika ska äga rum!

Det skulle sitta fint med en kopp kaffe
  • Svar på tråden Norrköpingstråden del 7
  • Älskade ängeln

Kenzie : jag har gjort min som jag har på ryggen hos Jonte på Trädgårdsgatan 16 (Jonte Pain`t) även min kille har gjort sina där och han är duktig.

LJ80: GRATTIS till killen..

• Matilda86

Oj vad alla har tatueringar...min smärtgräns tillåter det inte haha. Vad har alla för tatueringar och vart?? *nyfiken*

• 1malle

Ang tatuerinagar...
    Min stora tribal på benet gjorde jag i juni.. hela benet o foten blev infekterat o inflammerat, fick äta 2 penicillinkurer o sen göra om tatueringen 6 månader senare...

Kenzie
    På Lucky7 fyller de i tatueringarna gratis, som en slags garanti....
    Tatuera inte på sommaren....

Matilda86
    Jag har 4st..
    en panda på skuildran, stjärntecknet på nyckelbenet, fotavtryck på ena fotleden och så tribalen på andra benet...

• Minimalla

Jag har en groda på axeln... ja en tatuering alltså

Vilken värme, puh! Tog med mamsen till färjagården idag, hon var imponerad. Igår var hon barnvakt åt Stella så vi fick ha lite barnledigt. Mycket trevligt!

• LJ80

Tackar allihopa.=). Kommer att lägga in bilder snart hoppas jag, man har ju mindre tid o lust att sitta vid datorn numera så bilder kommer förhoppningsvis snart=). Ha det

• Kenzie

LJ80: Vad ska den lille heta?

Matilda: Jag har ett litet kinesiskt tecken på armen som betyder kvinna. Nästa tatuering blir på underarmen och där ska jag ha min sons namn, födelsedatum och en stjärna.

Minimalla: Jag tog med sambon till Färjagården igår, han var också imponerad. Men det var grymt nära att han dök i backen när han skulle sätta sig på den extremt stabila stolen *fniss*

• Tindrande

Kenzie

hihi, med svart menade jag inte färgen

Jag har en ying yang på bröstet, och en ros med stjälk i svanken.
    Vill göra mina barns namn också, men har inte hittat nåt snyggt ännu.....

• Mamma Fia

Jag har en tribal i svanken och ett djävuls hjärta med svans och vinga på höger skulderblad. Vill göra ett ängla hjärta med gloria och vingar på vänster skulderblad och sen Emilias namn och födelsedatum på armen =). Tycker det är fint. =)

Jag fick fylla i mina en gång gratis på black dawn oxå =)

• Matilda86

Jag skulle oxå vilka fast ändå inte...kanske på skinkan där man har lite fett för det gör väl inte lika ont då?? haha

Kenzie: haha stolarna är farliga det borde stå en skylt Håll ej i era barn när ni sotetr på stolarna.=)

Fika nästa vecka??

• Kenzie

Tindrande: Vad menade du då? Du måste vara övertydlig när du förklarar för mig, vet du inte det

Matilda: Jaaa fika nästa vecka, för veckan därpå är jag i Trosa.
    Måndag, tisdag och onsdag kan jag iaf.

Svar på tråden Norrköpingstråden del 7