• Minimalla

Norrköpingstråden del 7

Det är dags att starta upp en ny tråd igen så vi inte tappar bort varann...

Här i Norrköpingstråden träffas vi som är sugna på att fika, promenera eller bara umgås, med eller utan barn, fl-veteraner såväl som nybörjare.

Så välkommen in för att prata om allt möjligt, men framförallt för att spåna på när nästa fika ska äga rum!

Det skulle sitta fint med en kopp kaffe
  • Svar på tråden Norrköpingstråden del 7
  • Mamma Fia

1malle: Nu har jag röstat på din bild. Jätte fin bild på barnen =).

Jag åker till Varberg på onsdag. Ska fira midsommar där nera med svärföräldrana vilket ska bli underbart. Innan dess kan jag fika vilken dag som helst mån-ons om det är nån mer som ska fika då =)

• Tindrande

Kenzie

jag menade svart som, ej leg, ej skattat....lite smått illegalt.

Den jag har på bröstet gjorde jag när jag var 15....idag vill jag ta bort den. Den kommer ju inte vara rund direkt när jag blir äldre

Jag kan nog fika närsom......

• Älskade ängeln

Jag kan fika när som iveckan.

1malle: röstade på din bild. söta grabbar:)

• M G

Jag följer gärna med o fikar, men kan inte på tis, men ons är ok för mig. På tis ska vi till Stockholm o blir borta hela dagen. Jag ska troligtvist tävla med min hund också på kvällen, så ni får hålla tummarna

Matilda: jag är också livrädd för att det ska göra ont, men jag är nästan helt säker på att man får ha Emla på innan man tatuerar sig. Det ska ju bedöva området. Annars vet jag inte om jag vågar Haha...

1malle: jag ska också in o rösta på dina pojkar, men hur vet jag vilken som är din bild?

• M G

1malle: nu hittade jag vilken som var din bild... men dessvärre klantade jag mig totalt. Jag klickade på nr 12 o skulle klicka på >röstavisa resultat

• M G

Men? Vad hände med resten av texten jag skrev på förra inlägget?
    Aja, det skulle stå:
    ...klickade på >visa resultat

• 1malle

Hörrni ...

Vad sägs om en liten fika innan midsommar....
    Tisdag kanske???
    Så får vi hoppas på fint väder

Svar på tråden Norrköpingstråden del 7