• Lady Namárië

Sims 2 - tråd 4

Dags att starta en ny tråd, eftersom den gamla sjunger på sista versen! Här diskuterar vi allt som har med Sims 2 att göra.

Angående downloads:

Downloadsmappen ska finnas i: Mina dokument -> EA Games -> The Sims 2 -> [Här ska den finnas]

Om det inte finns någon sådan mapp där, är det bara att du skapar den.

Det finns ju en The Sims 2 mapp om man går in i C: -> Program -> EA Games -> The Sims 2. Men det är alltså INTE där downloadsmappen ska ligga.

Inlägg om att ladda hem spel är INTE välkomna i tråden! Det är olagligt, och bryter därför också mot Familjelivs regler (www.familjeliv.se/medlemsvillkor.php)
    Det gäller också uppmaningar till att ladda hem.
    Snälla, respektera detta!

Gamla trådar hittas här:
    www.familjeliv.se/Forum-5-165/m5473031.html
    www.familjeliv.se/Forum-5-165/m7259034.html

You can't take the sky from me.
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-06-20 13:39:23:
    Vi är några i tråden som spelar Legacy och bloggar om det. Reglerna för Legacy finns hittar du på www.legacychallenge.com.

Här finns våra bloggar:
    Aud: www.audhumble.com/ts2/challenges/legacychallenge.htm
    Lady Namárië: www.familjeliv.se/Bloggar-7-44/b22700.html
    Pink Rose: pinkrose55.blogsome.com
    Sundsvallstjej: web.telia.com/~u60532525/

Skriver du också Legacy-blogg? Säg till, så uppdaterar jag trådstarten!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-06-25 15:52:21:
    Fler bloggar:

Trossens mamma: www.familjeliv.se/Bloggar-3-47/b26203.html

FlowerGirl: www.familjeliv.se/Bloggar-3-47/b26179.html (Legacy) och flowergirl.blogg.se/allmnt.html (vanligt simmande)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-07-04 08:41:53:
    Badprinsessan: www.familjeliv.se/Bloggar-3-47/b27070.html
  • Svar på tråden Sims 2 - tråd 4
  • Pink Rose

Blir tokig... skulle ju installera om allt och nu strular precis allt och inget vill bli installerat

• Pink Rose

Pust... nu fungerar allt och jag har gjort ett ny "by" för min legacy. Hinner dock inte spela något Men lovar att uppdatera när jag är tillbaka

• FlowerGirl

var hittar man trehjulingen?? har sett bilder med det så den finns val nånstans men kan inte hitta den... har bara Arbetsliv och family fun stuff...

Journalisten säger att han har skrivit " agood review" och så går han.. en gång fick jag ett pris och då snackade kunderna om den.. den gav affären status... men vet inte hur jag gjorde...

• Pink Rose

Det finns en leksak som liknar ett trehjuling, fast den ser ut som en nyckelpiga... så det är antagligen inte den du menar

Priser och sånt är väl när man får välja vilka fördelar som butiken ska få? Reporten har bara gett mig bra betyg, och en gång så köpte hon kläderna som jag rekommenderade henne... trots att hon såg ut som skräp

• FlowerGirl

du har säkert rätt
    Nyckelpigan har jag byygt men den där trehjulingen har jag sett i några bilder... det irriterar mig att jag inte kan hitta dden... måste säkert har nattliv eller studentliv...

• Pink Rose

Flowergirl
    Det tror jag inte... Har då aldrig sett den i mitt spel, och jag har alla expansions. Kanske något som man har laddat ner?

• missteddy

snygga gardiner vart finns det?

• Auris

Jag har problem med en lat sim. Om jag spelar studentliv och har en sim som inte självmant går på föreläsning - hur gör jag för att få iväg henne?

• Auris

Ahh. Tack FlowerGirl! Det var ju enkelt när man väl vet det. Jag har provat att klicka på allt utom simmen själv...

Svar på tråden Sims 2 - tråd 4