• Lady Namárië

Sims 2 - tråd 4

Dags att starta en ny tråd, eftersom den gamla sjunger på sista versen! Här diskuterar vi allt som har med Sims 2 att göra.

Angående downloads:

Downloadsmappen ska finnas i: Mina dokument -> EA Games -> The Sims 2 -> [Här ska den finnas]

Om det inte finns någon sådan mapp där, är det bara att du skapar den.

Det finns ju en The Sims 2 mapp om man går in i C: -> Program -> EA Games -> The Sims 2. Men det är alltså INTE där downloadsmappen ska ligga.

Inlägg om att ladda hem spel är INTE välkomna i tråden! Det är olagligt, och bryter därför också mot Familjelivs regler (www.familjeliv.se/medlemsvillkor.php)
    Det gäller också uppmaningar till att ladda hem.
    Snälla, respektera detta!

Gamla trådar hittas här:
    www.familjeliv.se/Forum-5-165/m5473031.html
    www.familjeliv.se/Forum-5-165/m7259034.html

You can't take the sky from me.
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-06-20 13:39:23:
    Vi är några i tråden som spelar Legacy och bloggar om det. Reglerna för Legacy finns hittar du på www.legacychallenge.com.

Här finns våra bloggar:
    Aud: www.audhumble.com/ts2/challenges/legacychallenge.htm
    Lady Namárië: www.familjeliv.se/Bloggar-7-44/b22700.html
    Pink Rose: pinkrose55.blogsome.com
    Sundsvallstjej: web.telia.com/~u60532525/

Skriver du också Legacy-blogg? Säg till, så uppdaterar jag trådstarten!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-06-25 15:52:21:
    Fler bloggar:

Trossens mamma: www.familjeliv.se/Bloggar-3-47/b26203.html

FlowerGirl: www.familjeliv.se/Bloggar-3-47/b26179.html (Legacy) och flowergirl.blogg.se/allmnt.html (vanligt simmande)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-07-04 08:41:53:
    Badprinsessan: www.familjeliv.se/Bloggar-3-47/b27070.html
  • Svar på tråden Sims 2 - tråd 4
  • Lady Namárië
    Pink Rose skrev 2006-05-16 10:07:38 följande:
    Som jag skrev innan i det långa inlägget, jag har endast kopierat det här. Och därför inte jag som har skrivit det.
    *känner mig korkad* Vem har skrivit det då?
  • missteddy

jag skrev en egen tråd men fick intet svar så jag försöker här så kanske jag får ett svar av er!

till frågan då!

jag får inte in mina nedladdningar fast jag lägger dem på Mina Dokument\EA games\The Sims 2\Downloads vad för jag för fel?

• Pink Rose

Misstedy
    Har du packat upp filerna? Annars, vilken sort är de?

• missteddy

jo sambon gjorde de! sort? vad jag laddat ner eller vad?

• Pink Rose

Det brukar vara winzip filer med innehåll som behöver packas upp. Har du valt att aktivera downloadsen i spelet? Det brukar komma upp en sådan ruta, och man får klicka "ja". Efter det så måste man starta om spelet och då ska downloadsen finnas med.

• missteddy

har inte fått upp någon sådan ruta

• Auris

Ni som konstruerat egna kvarter: Hur har ni gjort med allmänna tomter? Att bygga dem själv verkar jobbigt men jag kan inte hitta några färdiga. Färdiga hus finns ju.

• Skarpa

ÅsaKj: Jag har laddat hem flera allmänna tomter från Thesims.se så nog finns de allt Dock har jag för mig att det itne alltid framgår där att de faktiskt _är_ allmänna. Obebodda är de ju iaf.

• Lady Namárië
    ÅsaKj skrev 2006-05-19 13:31:58 följande:
    Ni som konstruerat egna kvarter: Hur har ni gjort med allmänna tomter? Att bygga dem själv verkar jobbigt men jag kan inte hitta några färdiga. Färdiga hus finns ju.
    Eftersom jag har Nattliv har jag inte känt något behov av att bygga allmäna tomter. När jag bygger sådana brukar jag se till att det finns möjlighet att göra allt där - äta, roa sig, handla kläder, duscha osv.
Svar på tråden Sims 2 - tråd 4