• Lady Namárië

Sims 2 - tråd 4

Dags att starta en ny tråd, eftersom den gamla sjunger på sista versen! Här diskuterar vi allt som har med Sims 2 att göra.

Angående downloads:

Downloadsmappen ska finnas i: Mina dokument -> EA Games -> The Sims 2 -> [Här ska den finnas]

Om det inte finns någon sådan mapp där, är det bara att du skapar den.

Det finns ju en The Sims 2 mapp om man går in i C: -> Program -> EA Games -> The Sims 2. Men det är alltså INTE där downloadsmappen ska ligga.

Inlägg om att ladda hem spel är INTE välkomna i tråden! Det är olagligt, och bryter därför också mot Familjelivs regler (www.familjeliv.se/medlemsvillkor.php)
    Det gäller också uppmaningar till att ladda hem.
    Snälla, respektera detta!

Gamla trådar hittas här:
    www.familjeliv.se/Forum-5-165/m5473031.html
    www.familjeliv.se/Forum-5-165/m7259034.html

You can't take the sky from me.
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-06-20 13:39:23:
    Vi är några i tråden som spelar Legacy och bloggar om det. Reglerna för Legacy finns hittar du på www.legacychallenge.com.

Här finns våra bloggar:
    Aud: www.audhumble.com/ts2/challenges/legacychallenge.htm
    Lady Namárië: www.familjeliv.se/Bloggar-7-44/b22700.html
    Pink Rose: pinkrose55.blogsome.com
    Sundsvallstjej: web.telia.com/~u60532525/

Skriver du också Legacy-blogg? Säg till, så uppdaterar jag trådstarten!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-06-25 15:52:21:
    Fler bloggar:

Trossens mamma: www.familjeliv.se/Bloggar-3-47/b26203.html

FlowerGirl: www.familjeliv.se/Bloggar-3-47/b26179.html (Legacy) och flowergirl.blogg.se/allmnt.html (vanligt simmande)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-07-04 08:41:53:
    Badprinsessan: www.familjeliv.se/Bloggar-3-47/b27070.html
  • Svar på tråden Sims 2 - tråd 4
  • Pink Rose

Trinity78
    Det är himla enkelt, man får ett vinnarmail sen om man ropar hem produkten. Där står det fraktavgiften och hur mycket som ska sättas in till vilket konto. Jag brukar ha grejerna hemma efter några dagar efter jag har betalt. Iofs beror det ju på säljaren, men det brukar gå ganska fort

• Lady Namárië
    Pink Rose skrev 2006-07-05 16:20:02 följande:
    LadyLåter du alltid någon bo kvar i huset? Så att det är gratis för den nästa person som ska flytta in? Jag har funderat på något liknade system, eftersom studenterna inte har mycket pengar och därför har svårt med att köpa nödvändiga sakerna. Men om man flyttar till en korridor så löser det ju sig, men det är så irriterande med massa folk och massa oljud
    Nä, jag bor i korridor, eftersom jag inte orkar slösa tid på att laga mat. Alla Legacyarvingar får flytta in i samma studentrum.
    You can't take the sky from me.
  • Pink Rose

Lady
    Jaha Ja, det var ju smart Själv har man köpt ett hus som alla får bo i. Och gör ungefär samma system som dig beroende på om det bor kvar någon i huset eller inte. Svårt att förklara.

• FlowerGirl

Har också ett hus på Campus som mina simmar får bo i.... innan de tar studenten ber de en kompis att flytta in så jag inte "förlorar" det.... det finns dyra saker där så vanliga studenter har inte råd att bo i huset.. bara de som jag har valt och ber flytta in

• Pink Rose

Flowergirl
    Precis så försöker jag också göra Väldigt smidigt

Någon som har testat det här?:
    www.sims2db.com/

• Trinity78
    Pink Rose skrev 2006-07-05 17:14:12 följande:
    Hittade en namn generator. Hjälper mig något enormt, eftersom jag har svårt att komma på namn. Hoppas det hjälper någon annan också www.behindthename.com/random/
    Perfekt! Jag har så dålig fantasi.
    Reality is a bore
  • Mamalicious

vad är det för nått flowergirl?

Svar på tråden Sims 2 - tråd 4