• Lady Namárië

Sims 2 - tråd 4

Dags att starta en ny tråd, eftersom den gamla sjunger på sista versen! Här diskuterar vi allt som har med Sims 2 att göra.

Angående downloads:

Downloadsmappen ska finnas i: Mina dokument -> EA Games -> The Sims 2 -> [Här ska den finnas]

Om det inte finns någon sådan mapp där, är det bara att du skapar den.

Det finns ju en The Sims 2 mapp om man går in i C: -> Program -> EA Games -> The Sims 2. Men det är alltså INTE där downloadsmappen ska ligga.

Inlägg om att ladda hem spel är INTE välkomna i tråden! Det är olagligt, och bryter därför också mot Familjelivs regler (www.familjeliv.se/medlemsvillkor.php)
    Det gäller också uppmaningar till att ladda hem.
    Snälla, respektera detta!

Gamla trådar hittas här:
    www.familjeliv.se/Forum-5-165/m5473031.html
    www.familjeliv.se/Forum-5-165/m7259034.html

You can't take the sky from me.
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-06-20 13:39:23:
    Vi är några i tråden som spelar Legacy och bloggar om det. Reglerna för Legacy finns hittar du på www.legacychallenge.com.

Här finns våra bloggar:
    Aud: www.audhumble.com/ts2/challenges/legacychallenge.htm
    Lady Namárië: www.familjeliv.se/Bloggar-7-44/b22700.html
    Pink Rose: pinkrose55.blogsome.com
    Sundsvallstjej: web.telia.com/~u60532525/

Skriver du också Legacy-blogg? Säg till, så uppdaterar jag trådstarten!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-06-25 15:52:21:
    Fler bloggar:

Trossens mamma: www.familjeliv.se/Bloggar-3-47/b26203.html

FlowerGirl: www.familjeliv.se/Bloggar-3-47/b26179.html (Legacy) och flowergirl.blogg.se/allmnt.html (vanligt simmande)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-07-04 08:41:53:
    Badprinsessan: www.familjeliv.se/Bloggar-3-47/b27070.html
  • Svar på tråden Sims 2 - tråd 4
  • Pink Rose

Badprinsessan
    Jo, det får välja vilket ämne som helst på uni. Om jag vet att de vill nå toppen i någon speciell karriär så brukar jag välja ett ämne som de får nytta av då

Kul att läsa din blogg

• Pink Rose

Flowergirl
    Tack Jo, Miranda har växt upp. Vi har gäster här nu, så därför tar uppdateringen tid. Lovar att uppdatera den så fort de har åkt Och då blir det en låååååååååååååång uppdatering

• Pink Rose
    Det hoppas jag också... börjar bli trött på folk. Så fort några åker så kommer det flera. Början på nästa vecka tror jag att alla har åkt. Meddelar när jag uppdaterar
  • FlowerGirl

irriterande... har spelat en stund nu.... min legacysim fick en flicka som hade samma gener som tvillingarna... tyvärr så hade jag tydligen inte sparat... när jag spelade igen var mamman gravid.... hon hade inte ens fött..... äsch...

• Pink Rose

Oj då... låter inge vidare alls. Speciellt när man har spelat med dem så pass länge som du har gjort.

• FlowerGirl

och tvillingarna hade fått en massa färdighetspoäng i olika saker...  nu ska jag spela igen

• FlowerGirl

Spelade igen och fick en "annan flicka¨".. hon är sötare än den första jag fick och smartare

Hon fick supergener igen.... tittade på pappas personlighet, han var DJ (townie) och märkte att under hans personlighetspoäng finns det tunna linjer som knappt syns, om han har 4 poäng i "nice" så sträcker sig linjen några påäng till.... så jag antar att det är därför hans barn kan få mer poäng....

Svar på tråden Sims 2 - tråd 4