• Lady Namárië

Sims 2 - tråd 4

Dags att starta en ny tråd, eftersom den gamla sjunger på sista versen! Här diskuterar vi allt som har med Sims 2 att göra.

Angående downloads:

Downloadsmappen ska finnas i: Mina dokument -> EA Games -> The Sims 2 -> [Här ska den finnas]

Om det inte finns någon sådan mapp där, är det bara att du skapar den.

Det finns ju en The Sims 2 mapp om man går in i C: -> Program -> EA Games -> The Sims 2. Men det är alltså INTE där downloadsmappen ska ligga.

Inlägg om att ladda hem spel är INTE välkomna i tråden! Det är olagligt, och bryter därför också mot Familjelivs regler (www.familjeliv.se/medlemsvillkor.php)
    Det gäller också uppmaningar till att ladda hem.
    Snälla, respektera detta!

Gamla trådar hittas här:
    www.familjeliv.se/Forum-5-165/m5473031.html
    www.familjeliv.se/Forum-5-165/m7259034.html

You can't take the sky from me.
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-06-20 13:39:23:
    Vi är några i tråden som spelar Legacy och bloggar om det. Reglerna för Legacy finns hittar du på www.legacychallenge.com.

Här finns våra bloggar:
    Aud: www.audhumble.com/ts2/challenges/legacychallenge.htm
    Lady Namárië: www.familjeliv.se/Bloggar-7-44/b22700.html
    Pink Rose: pinkrose55.blogsome.com
    Sundsvallstjej: web.telia.com/~u60532525/

Skriver du också Legacy-blogg? Säg till, så uppdaterar jag trådstarten!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-06-25 15:52:21:
    Fler bloggar:

Trossens mamma: www.familjeliv.se/Bloggar-3-47/b26203.html

FlowerGirl: www.familjeliv.se/Bloggar-3-47/b26179.html (Legacy) och flowergirl.blogg.se/allmnt.html (vanligt simmande)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-07-04 08:41:53:
    Badprinsessan: www.familjeliv.se/Bloggar-3-47/b27070.html
  • Svar på tråden Sims 2 - tråd 4
  • Pink Rose

Flowergirl
    Precis. Jag skriver samma, fast i word. Blir väldigt enkelt att hålla reda på

Dramaqueen
    Tack Förstår att du får abstinens! Hoppas du kan spela snart då

• dramaqueen

Det hoppas jag med!! Kanske man kan få lite mer tid nu när maken har semester. Jag har "bara" Sims 2 utan ngn expansion, är det mkt roligare om man har expansion till?!

Världens stoltaste mamma
  • FlowerGirl

tycker det är kul med nightlife.... university är lite tråkigt men det lönar sig då simmarna kan välja mellan 3 nya karriär... sen har jag också Arbetsliv... spelade den mycket när jag först köpte den, nu orkar jag ainte, det är en massa jobb

• Pink Rose

Håller med Flowergirl. Nattliv är den bästa, den är med hela tiden i spelet, liksom inbakad. De andra är så pass fristående så att man inte behöver spela dem om man inte vill.

• FlowerGirl

det gick inte att spela speciellt länge... huset har fått en bug eller vad det nu heter.. allt går sakta på den tomten jag som hade byggt ett fint hus, nu måste de flytta... tråkigt! spelade en annan tomt och där gick allt hur bra som helst...

• Pink Rose

Vad jobbigt Du verkar få mycket buggar med dina hus

• FlowerGirl

nja... det är sant.. det där med ampor fungerade inte heller.... även om jag hade fönster överallt

Svar på tråden Sims 2 - tråd 4