• Lady Namárië

Sims 2 - tråd 4

Dags att starta en ny tråd, eftersom den gamla sjunger på sista versen! Här diskuterar vi allt som har med Sims 2 att göra.

Angående downloads:

Downloadsmappen ska finnas i: Mina dokument -> EA Games -> The Sims 2 -> [Här ska den finnas]

Om det inte finns någon sådan mapp där, är det bara att du skapar den.

Det finns ju en The Sims 2 mapp om man går in i C: -> Program -> EA Games -> The Sims 2. Men det är alltså INTE där downloadsmappen ska ligga.

Inlägg om att ladda hem spel är INTE välkomna i tråden! Det är olagligt, och bryter därför också mot Familjelivs regler (www.familjeliv.se/medlemsvillkor.php)
    Det gäller också uppmaningar till att ladda hem.
    Snälla, respektera detta!

Gamla trådar hittas här:
    www.familjeliv.se/Forum-5-165/m5473031.html
    www.familjeliv.se/Forum-5-165/m7259034.html

You can't take the sky from me.
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-06-20 13:39:23:
    Vi är några i tråden som spelar Legacy och bloggar om det. Reglerna för Legacy finns hittar du på www.legacychallenge.com.

Här finns våra bloggar:
    Aud: www.audhumble.com/ts2/challenges/legacychallenge.htm
    Lady Namárië: www.familjeliv.se/Bloggar-7-44/b22700.html
    Pink Rose: pinkrose55.blogsome.com
    Sundsvallstjej: web.telia.com/~u60532525/

Skriver du också Legacy-blogg? Säg till, så uppdaterar jag trådstarten!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-06-25 15:52:21:
    Fler bloggar:

Trossens mamma: www.familjeliv.se/Bloggar-3-47/b26203.html

FlowerGirl: www.familjeliv.se/Bloggar-3-47/b26179.html (Legacy) och flowergirl.blogg.se/allmnt.html (vanligt simmande)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-07-04 08:41:53:
    Badprinsessan: www.familjeliv.se/Bloggar-3-47/b27070.html
  • Svar på tråden Sims 2 - tråd 4
  • Pink Rose

Jovisst kan jag det Det och universitet är lååååååååååångtråkigt. Men med legacyn så får ungarna hela tiden göra något så att de ska få många stipendier. Men det är ändå ett enormt jobb, och tråkigt.

Skulle vara jättekul och spela varandras legacys... inte för att det går, men... ja Liksom inspektera de andra simmarnas liv och hur dom lever.

• Mamalicious

Åh jag har tok tröttnat på min collegesimmar..alla barn i legacy familjen går ju där nu och jag vill bara att det ska ta sluuut nån gång! Det är verkligen inte särskilt kul funderar på att flunka allihoppa

• Pink Rose

Mamalicious
    Jag vet. Samma problem här. Och det värsta är att mamman i familjen har som livsönskning att tre barn tar examen. *Suck* Har bara gjort en av tre klart. Kommer ta evigheter innan jag är klar.

• Mamalicious

Åh nej samma livsönskning som min mamma sim då! det är skit jobbigt! En av mina är iaf äntligen inne på 3:e året..fast den jag tänkte satsa på går fortfarande i 1:an såklart

• Pink Rose

Jisses Ja, men då vet du hur jobbigt det är. Jag är allafall klar med den som ska föra familjen vidare, men för att mamman ska få platina innan hon dör, så måste jag spela klart med de andra två också. Mamman har bara några dagar kvar (antagligen) innan hon avlider. Snacka om att "fastna" i spelet.

• Mamalicious

Stuck in the middle with u, lixom
    Ja fy vad segt det är..

• Pink Rose

Precis Fördelen är dock att man kan skaffa mycket vänner, så att den som kommer tillbaka i familjen tar med sig massor och då blir det mycket enklare att bli befordrad. Har en förmåga att glömma simvännerna annars Tycker de är så jobbiga när de ringer hela tiden

• Mamalicious

Haha samma här, skit jobbigt när dom ringer och klagar på att man inte hör av sig Har oxå en förmåga att försumma den där delen..

• Pink Rose
    Himla jobbigt är det. Och speciellt när de ska ringa 10 st på en kväll för att "klaga".
  • FlowerGirl

Pink:    kan man inte använda life elixir eller vad  det nu heter? för att hon ska hålla sig vid liv tills hennes livsönskan är uppfylld?

Svar på tråden Sims 2 - tråd 4